صرفه جویی و عدم استفاده از لوازم برقی پرمصرف در ساعات اوج بار

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود با پیوستن به پویش اجتماعی "هر اشتراک برق، یک نیروگاه مجازی" برمصرف بهینه برق تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان نادر فخری در پیام خود به این پویش اظهارداشت: صرفه جویی منطقی  و مدیریت مصرف برق توسط آحاد مردم جامعه و ادارات و سازمان ها، به ویژه در روزها وماه های گرم سال، یک ضرورت محسوب می شود.

وی با اشاره به خاموش نمودن وسایل سرمایشی در پایان ساعت کاری ادارات گفت: تنظیم دستگاه های تبریدی بین دمای ۲۴ تا ۲۶ درجه سانتی گراد، یکی از مواردی است که در مصرف بهینه برق اثرگذار است.

وی بیان داشت: استفاده از دور کند کولرآبی و بهره گیری از نور طبیعی روز به جای روشن کردن لامپ های غیر ضرور، از دیگر نکاتی است که می بایست مورد توجه همگان قرار گیرد.

فخری همچنین به رصد مصرف انرژی توسط مدیران ادارات تاکید کرد و افزود: این جانب با پیوستن به این پویش اجتماعی، مردم را به صرفه جویی منطقی و استفاده از لوازم برقی پرمصرف در ساعات کم باری که اوایل صبح، اواخر شب و روزهای تعطیل می باشد دعوت نموده تا با مشارکت همگانی، صنعت برق بتواند از اوج مصرف برق تابستانی، با موفقیت گذر نماید.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1400150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =