شهرستان‌های جدید استان فارس در توزیع اعتبارات استانی به صورت ویژه دیده شوند

استاندار فارس با بیان اینکه در توزیع اعتبارات استانی شهرستان‌های جدید حتما ویژه دیده شود، گفت: اعتبارات ملی استان فارس افزایش داشته است.

به گزارش خبرآنلاین از فارس: عنایت‌الله رحیمی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان با اشاره به توزیع اعتبارات و نحوه آن اظهار داشت: بخشی از اعتبارات باید برای پروژه‌های تعهدات سفر رهبری و سفر ریاست جمهوری هزینه شود و این تکلیف برای استان است.

وی با اشاره به تفاهم‌نامه با قوه قضائیه و اختصاص ۹۷ میلیارد تومان برای حل مشکلات قضایی استان گفت: از این مبلغ درصدی را استان تقبل کرده که بخش زیادی از آن مربوط به شهرستان شیراز است.

استاندار فارس با بیان اینکه بخشی از اعتبارات نیز باید برای پروژه‌های اقتصاد مقاومتی هزینه شود، افزود: باید پروژه‌های نیمه تمام اقتصاد مقاومتی در شهرستان‌ها به اتمام برسد همچنین بخشی از اعتبارات استانی باید در پروژه‌هایی با نام جهش تولید هزینه شود که از این پروژه‌ها در تمام استان تعریف شده است.

رحیمی با تاکید بر الزام تمام شدن پروژه‌های نیمه تمام استان بیان کرد: بخشی از اعتبارات نیز باید برای اتمام این پروژه‌ها هزینه شود و در این روند تلاش شده که تعادل میان شهرستان‌ها رعایت شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1400228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =