شریفات: بهترین انتخاب فوتبالی‌ام شاهین بوشهر بود

اسماعیل شریفات مهاجم اسبق استقلال می‌گوید: بعد از اینکه قلعه نویی مرا نخواست، انتخاب های خوب دیگری مثل فولاد را داشتم و به تیم ملی هم دعوت شدم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ اسماعیل شریفات بازیکن تیم شاهین بوشهر در برنامه گل طلایی رادیو درباره عدم حضورش در تیم استقلال اظهار کرد: در آن زمان امیر قلعه نویی مرا نخواست چراکه فوروارد های خودش مثل مجیدی، برهانی، بائو، می‌داوودی و منوچهری را آورده بود.
وی با اشاره به اینکه در آن زمان جزو سهمیه امیدها بوده و بالای ۲۳ سال سن داشته است، ادامه داد: بعد از اینکه قلعه نویی مرا نخواست، انتخاب های خوب دیگری مثل فولاد را داشتم و به تیم ملی هم دعوت شدم.
شریفات افزود: هم اکنون ۳۲ سال سن دارم و تا ۴۰ سالگی بازی خواهم کرد چرا که شرایط بدنی مناسبی دارم.
بازیکن تیم شاهین بوشهر با اشاره به اینکه نیم فصل اول خوبی را پشت سر نگذاشته است بیان کرد: در نیم فصل اول ۱۲ بازی در پیکان انجام دادم اما هیچ اتفاقی برایم نیوفتاد اما در نیم فصل دوم با حضورم در تیم شاهین بوشهر ۵ گل زدم و یک پاس گل دادم‌.
 وی افزود: یکی از بهترین انتخاب های فوتبالی ام تیم شاهین بوشهر بوده و در صورتیکه شرایط این تیم مطلوب باشد در آن خواهم ماند.


 شریفات درباره خوش عهدی های باشگاه شاهین بوشهر گفت: تا کنون باشگاه به تمامی تهعداتش عمل کرده و ۶۵ درصد قرار داد را به من پرداخت کرده اند.
بازیکن شاهین بوشهر با ابراز ناراحتی از تیم مسجد سلیمان افزود: من از باشگاه مسجد سلیمان ۶۰۰ میلیون میخواهم اما از این مبلغ تنها ۳۰۰ میلیون پرداخته شده است و با شکایتی که از آن ها کرده ام تمام این مبلغ را خواهم گرفت.
وی با اعلام موافقت درباره بازی ها گفت: ما در ۲۰ روز اخیر دوبار تست کرونا داده ایم و همه نکات بهداشتی را رعایت کرده ایم و همه اعضا تیم از سلامتی کامل برخوردارند.
شریفات در پایان تصریح کرد: من همیشه استقلال را دوست داشته ام. سایر تیم ها نیز می‌توانند با تلاش در این دو هفته نتیجه کار خود را ببینند.

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1400481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =