مسابقه «فدای دخترم» در کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری برگزار می شود

مسابقه «فدای دخترم» همزمان با میلاد حضرت معصومه (سلام الله علیها) و به مناسبت دهه کرامت در ۴۵۰ کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

به گزارش  خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از  روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، مسابقه «فدای دخترم» همزمان با میلاد حضرت معصومه (سلام الله علیها) و به مناسبت دهه کرامت، در ۴۵۰ کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.
مسابقه «فدای دخترم» با هدف تبیین جایگاه دختران در دین و جامعه دینی برای هویت بخشی به این جامعه مخاطبین طراحی شده است و قرار است در آینده به یکی از بزرگ‌ترین جشن‌های دخترانه در جهان اسلام تبدیل شود.
مسابقه «فدای دخترم»، ۳ تیر ماه سال جاری همزمان با ولادت حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) به همت کانون های فرهنگی هنری در مساجد چهارمحال و بختیاری به صورت مجازی برگزار می شود.
تزئین منازل به مناسبت ولادت حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) و نوشتن نام دختر خود بر روی بنر، مقوا یا پارچه که با عبارت «فدای دخترم» شروع شود.
از تزئین خود عکس بگیرید و ضمن انتشار در فضای مجازی با #فدای_دخترم آن را جداگانه برای دبیرخانه جشنواره مردمی کرامت ارسال کنید.
عکس ها و فیلم های ارسالی باید به صورت افقی به دبیرخانه جشنواره مردمی کرامت ارسال شود.
برای ثبت نام و ارسال تصاویر «فدای دخترم» به آدرس اینترنتی https://keramat.amfm.ir/gerl/ مراجعه کنید.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1400851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =