رئیس پلیس راه همدان: تصادف منجر به فوت در راههای فرعی همدان افزایش یافته است

رئیس پلیس راه استان همدان گفت: تصادفات فوتی در جاده های فرعی استان به نسبت مدت مشابه سال ۹۸، افزایش ۱۰۰ درصدی داشته است.

به گزارش خبرآنلاین از همدان ؛ سرهنگ رضا عزیزی، فرمانده پلیس راه استان در گفتگویی با اعلام اینکه تصادفات فوتی جاده های فرعی استان در بهار امسال به نسبت سال قبل از ۱۳ درصد با حدود ۲ برابر افزایش به ۲۵ درصد افزایش یافته است، افزود: علت اکثر تصادفات در جاده های فرعی حرکت با سرعت غیرمجاز بوده است.

رئیس پلیس راه استان همدان خاطرنشان کرد: حضور کمرنگ نیروهای پلیس در مسیرهای روستایی و فرعی فرصت برای جولان رانندگان متخلف، بدون گواهینامه و بدون مهارت کافی را افزایش داده است.

سرهنگ عزیزی با اعلام اینکه در بهار امسال ۲۷ نفر از هموطنانمان در جاده های استان جان خود را از دست دادند، اظهار داشت: ۱۳ نفر از جانباختگان مربوط به مسیرهای فرعی استان همدان بودند.

وی علت دیگر افزایش جان باختگان جاده ای را، تعطیلات متوالی و افزایش سفر در این ایام دانست و گفت: متاسفانه آمار مرگ موتورسواران نیز در بهار امسال از هشت نفر کشته به ۱۴ مورد افزایش یافته است.

سرهنگ عزیزی به رانندگان توصیه کرد، در تمامی جاده های فرعی و اصلی استان با سرعت مطمئنه حرکت کرده از شتاب، عجله و سبقت غیرمجاز پرهیز و از کمربند ایمنی نیز حتما استفاده کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1401316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =