پاکسازی مناطق آلوده مرکز مازندران جدی گرفته شود

فرماندار ساری با اشاره به ساماندهی مناطق آلوده ناشی از مواد مخدر گفت: پاکسازی مناطق آلوده مرکز مازندران جدی گرفته شود.

به گزارش خبرآنلاین از ساری : عباس علی رضایی امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان ساری، خواستار هم‌افزایی و هماهنگی همه دستگاه‌ها و نهادها برای مقابله قاطع و فراگیر با مواد مخدر و کاهش آسیب‌های ناشی از اعتیاد شد و اظهار داشت: در راه مبارزه با مواد مخدر بیش از ۳۸۰۰ نفر از بهترین فرزندان این جامعه به شهادت رسیدند و ۱۲ هزار نفر جانباز شدند ولی همچنان شاهد افزایش کشفیات مواد مخدر هستیم و همه باید تلاش کنیم تا مبارزه با مواد مخدر به دغدغه عمومی تبدیل شود.

وی به ساماندهی سه منطقه آسیب‌زا و آلوده در شهرستان ساری اشاره کرد و افزود: ضرورت دارد تا دستگاه‌هایی که در حوزه بهسازی و پاکسازی این مناطق نقش و وظیفه دارند در اسرع وقت به تکالیف و وظایف خود عمل کنند.

رضایی با اشاره به پنجم تیر سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر، تصریح کرد: ایران اسلامی در حوزه مبارزه با قاچاق مواد مخدر و ضربه زدن به بنیان اقتصادی قاچاقچیان همیشه در صحنه بوده و برای حراست و حفاظت از سلامت آحاد جامعه همچنان محکم و استوار در مقابل سوداگران مرگ ایستاده است.

وی بیان کرد: همه مردم باید با آثار زیانبار این بلای خانمانسوز آشنا شوند و برای پیشگیری باید به نقش بخشداران و دهیاران نیز توجه کرد و باید به جایی برسیم که در هر خانواده یک نفر نقش مقابله با مواد مخدر را به عهده بگیرد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1401403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =