مراسم آشتی‌کنان در باشگاه استقلال؛ ستوده و ربانی با هم دیدار کردند/عکس

سایت باشگاه استقلال نوشت: پزشک و بدنساز تیم فوتبال استقلال، عصر امروز (شنبه) نشستی مشترک به همراه سرپرست این تیم برگزار کردند.

انتشار صحبت‌های دکتر کاوه ستوده درخصوص مصدومیت مرتضی تبریزی، باعث ایجاد شائبه‌هایی در فضای مجازی مبنی بر اختلاف بین کادر پزشکی و کادرفنی تیم استقلال شد.

در همین رابطه امروز (شنبه) جلسه‌ای میان سعید رمضانی سرپرست، دکتر ستوده پزشک و علی ربانی، بدنساز تیم فوتبال استقلال در مجموعه انقلاب برگزار شد.

رمضانی درباره این جلسه به رسانه رسمی باشگاه استقلال گفت: در این جلسه ستوده گفت که منظورش از آن صحبت‌ها، انتقاد از بدنساز یا کادرفنی استقلال نبوده است و همانطور که دکتر نوروزی گفته، صحبت‌های او مربوط به سازمان لیگ و برنامه‌ریزی آنهاست. مطمئناً مشکل مصدومیت در استقلال در سایر تیم‌ها هم خواهد بود؛ چون بازیکنان باید در فرصتی اندک به آمادگی برسند و این در حالی است که به دلیل تعطیلی مسابقات و تمرینات، بازیکنان همه تیم‌ها برای رسیدن به اوج آمادگی، در معرض انواع آسیب‌ها قرار دارند.

او افزود: در این جلسه همچنین دکتر ستوده صراحتاً گفت که خود را عضوی از خانواده استقلال می‌داند و به هیچ وجه به دنبال تخریب فردی در داخل خانواده نبوده است. مطمئناً با همدلی، این تیم به موفقیت می‌رسد و نباید اجازه سوءاستفاده به حاشیه سازان بدهیم. در پایان این جلسه هم دکتر ستوده و علی ربانی جهت همکاری بیشتر در خصوص موفقیت استقلال، با یکدیگر به تبادل نظر پرداختند و تصمیماتی درباره این موضوع گرفته شد.

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1401563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =