تودیع و معارفه رئیس  اداره ورزش و جوانان شوشتر

اسماعیل حسینی منجزی سرپرست اداره ورزش و جوانان شوشتر در نشستی در دفتر مهندس پنبه‌دانه‌پور فرماندار شهرستان تودیع و امید اژدری بعنوان کفیل این اداره معرفی شد

به گزارش خبرآنلاین از شوشتر؛ در این جلسه مهندس پنبه‌دانه‌پور فرماندار شوشتر گفت: ورزشکاران شهرستان شوشتر همیشه در سطح استان، کشور و در مسابقات بین‌المللی دارای مقام بوده‌اند و این نشان‌دهنده ظرفیت بالای ورزشی جوانان ماست.

وی با اشاره به مشکلات موجود در خصوص مدیریت ورزش در شوشتر اظهار کرد: در اداره شوشتر متاسفانه با کمبود نیرو مواجه‌ایم و از این بابت با در نظر گرفتن شرایط و محدودیت‌ها در استخدام، از اداره کل انتظار داریم تا حد ممکن برای این مسئله چاره‌ای بیاندیشد.

پنبه دانه پور وجود موضوعات مثبت فرهنگی در ورزش شوشتر را از نکات حائز اهمیت دانست و در این خصوص اذعان کرد: هیئت‌های ورزشی در شوشتر علاوه بر اینکه ورزشی هستند، مذهبی هم هستند و گاهاً نه تنها در سطح شهرستان بلکه در سطح کشور اقدام به نیروپروری و همچنین انجام کارهای خداپسندانه می‌کنند.

وی با تقدیر از ریاست قبلی این اداره گفت: آقای حسینی در مدت مدیریت‌شان تعامل خوبی با ورزشکاران داشته‌ و ارتباط مناسبی با این قشر فعال داشته‌اند که از ایشان باید قدردانی کنیم.

گفتنی است، اژدری معاون اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان که در این جلسه حضور داشت، تا زمان تعیین رئیس به عنوان کفیل اداره ورزش و جوانان فعالیت خواهد کرد.

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1401638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =