۰ نفر
۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴
مکنزی در ایران محبوب شد

این مکنزی بود که یکی از روزهای پر رای مردم را در هفتمین جشنواره برند محبوب رقم زد، تا نشان دهد مردم قدر برند های خوب را می دانند.

در شرایط رقابتی کسب و کار امروزی، بی شک قدرت و جایگاه ویژه برند در ذهن و قلب مشتریان، یکی از مهمترین عوامل موفقیت شرکتها در بازار می باشد. لذا شرکتهایی که با مبنا قرار دادن مصرف کنندگان به عنوان مرکز ثقل کسب و کارشان، توانسته اند نظرات و خواسته های به حق آنها را اساس کسب و کار خود قرار دهند، قدرت قابل توجهی را در بازار کسب کرده اند. قدرتی که منشاء آن در توجه و ارزش گذاشتن به نظرات مصرف کنندگان و ارج نهادن به حقوق آنها جای دارد و این جایگاه ویژه برخاسته از وفاداری هواداران آن برند می باشد.

جشنواره برند محبوب به عنوان گسترده ترین نظرسنجی مردم در زمینه محبوبیت برندها، بستری برای شناسایی برندهای محبوب مردم فراهم نموده است تا برندهای محبوب منتخب مردم، جایزه اصلی خود را از دست مصرف کنندگان دریافت نمایند.

به گفته مدیر روابط عمومی مجموعه زرین صنعت خوشبخت، در پایان نظر سنجی مردمی هفتمین جشنواره برند محبوب و طبق آرا کسب شده در جشنواره امسال که به صورت آنلاین برگزار شد، برند مکنزی در گروه تن ماهی به عنوان محبوب ترین برند مردمی انتخاب شد.

وی افزود، جشنواره برند محبوب به‌ صورت سالانه و با نظرسنجی از مشتریان برای شناسایی میزان محبوبیت شرکت‌های فعال در هر یک از گروه‌های کالا و خدمات برگزار شده و برندهای برتر در گروه‌های مختلف انتخاب می‌شوند؛

برند مکنزی با هدف تأمین و توزیع کالاهای اساسی مصرفی خانوار در سراسر کشور از سال ۱۳۹۷ در دل شرکت زرین صنعت خوشبخت متولد شده است.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1401708