پیشنهاد استاندار سمنان،به عنوان یک طرح ملی به هیات دولت ارایه شده‌است

مسعودیان راد ، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان در دیدار استاندار سمنان با بختیاری ، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: از نگاه ویژه استاندار سمنان به محرومین و اقشار کم درآمد نهایت تشکر و امتنان را دارم .

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان مسعودیان راد ادامه داد طرح شتابا ( شبکه توانمند سازی ایتام در بورس ایران) ، که از ابتکارات استاندار سمنان می باشد ، نشان از تدبّر و دور اندیشی استاندارسمنان دارد.

 استاندار سمنان با قبول حضانت چند کودک بی سرپرست و ایجاد کد بورسی برای ایتام ، عملا مسیر جدیدی را در مسیر حمایت و خدمات رسانی به ایتام آغاز نمود. 

 اجرای آزمایشی طرح شتابا از ۱۴ اسفندماه۹۸ بر اساس پیشنهاد استاندار سمنان در سطح استان آغاز شد و در حال حاضر نمونه عملی و تجربه ی موفقی از اجرای این اقدام در استان سمنان موجود است. 

 خوشبختانه پیشنهاد استاندار سمنان ،  بعنوان  یک طرح ملی به هیات دولت ارائه شده است.‌

پس از دستور رئیس جمهور مبنی بر بررسی و اجرای این طرح ، اقدامات مناسبی از سوی دکتر جهانگیری ، معاون اول رئیس جمهور در حال انجام است .

 عقیده داریم که کمیته امداد باید بمنظور حمایت از ایتام و نیازمندان ، استراتژی خود را از حمایتی به توانمند سازی فعال تغییر دهد. 

در اجرای طرح شتابا ،  مرکز نیکوکاری بازار سرمایه در کمیته امداد استان سمنان شکل گرفته است .

در اجرای این طرح ، صرفا ورود و ثبت نام مددجویان در بورس مد نظر نیست ، بلکه تلاش بر آن است که مدیریت بازار بورس را برای این عزیزان بر عهده بگیریم و بی شک این اقدام منشاء تحول خواهد شد. 

حفظ کرامت انسانی مدد جویان از اهم اهداف و سیاست های کمیته امداد امام خمینی(ره) است.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1402079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =