کنایه همسایه ساختمان فدراسیون به مسئولان فوتبال؛شما اینجا را بهم نریزید،باقی کارها پیشکش!

فارس نوشت:یکی از همسایگان فدراسیون فوتبال هنگام گفت و گوی سهیل مهدی با رسانه‌ها به شلوغی و ازدحام خیابانی که ساختمان فدراسیون در آن قرار دارد اعتراض کرد.

 امروز هم طبق روال هر روز خبرنگاران رسانه‌های مختلف با حضور مقابل در فدراسیون فوتبال برای تهیه خبر و انجام مصاحبه حضور پیدا کرده بودند که این حضور آنها باز هم با اعتراض یکی از همسایگاه فدراسیون فوتبال نسبت به وجود تجمع و اختلال در رفت و آمد ساکنین خیابانی که ساختمان فدراسیون در آن قرار دارد،‌ همراه شد.

خبرنگاران حاضر مقابل ساختمان فدراسیون در حالی که مشغول گفت‌وگو با سهیل مهدی رئیس کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ بودند، با اعتراض و ناراحتی یکی از همسایگان فدراسیون فوتبال مواجه شدند و این فرد هنگامی که سهیل مهدی مشغول توضیح به نمایندگان رسانه‌ها در مورد بحث برگزاری مسابقات در شرایط فعلی که تحت تأثیر شیوع ویروس کرونا قرار گرفته، بود صحبت‌های او را با اعتراض و صدای بلند خودش قطع کرد و در این اعتراض خودش به مسؤول کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: شما محل مسکونی را بهم نریزید بعد کارهای دیگر را انجام بدهید!

این ساکن خیابان فدراسیون فوتبال با صدای بلند از سهیل مهدی و دیگر خبرنگاران خواست که مصاحبه‌های خودشان را در جای دیگری انجام دهند.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1402584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =