دستور ویژه طیبی برای اصلاح و زیباسازی سواحل جزیره کیش

با تاکید ویژه ابوالفضل طیبی ، اصلاح و زیباسازی ۹۰ مورد از مشکلات موجود درسواحل جزیره کیش در زمینه های زیباسازی، برق و روشنایی، نور پردازی ، فضای سبز در دستور کار شرکت عمران ، آب وخدمات کیش قرار گرفت .

به گزارش خبرگزاری اقتصادی خبرآنلاین در کیش  ، ابوالفضل طیبی درحاشیه بازدیدهای چندساعته خود از سواحل کیش ، ضمن بررسی تمامی جزییات ومشکلاتی که جلوه نازیبایی به سواحل جزیره داده تاکید کرد: از سواحل جزیره کیش همواره به عنوان زیباترین سواحل مرجانی کشور و درزمره بهترین سواحل جهان یاد شده است و حفظ این طبیعت بی بدیل مسئولیتی است که برعهده ما قراردارد.

وی افزود: طرح پاکسازی سواحل به دو روش مکانیزه ودستی از هفته گذشته آغاز شده است و دو تیم مجزا درحال پاکسازی سواحل شرقی وشمال شرق جزیره کیش هستند.

مدیرعامل شرکت عمران ، آب وخدمات کیش با بیان اینکه این طرح برای دیگر بخش های ساحلی نیز اجرا می شود گفت: همزمان با پاکسازی سواحل، عملیات لکه گیری جداول ومعابر  و رنگ آمیزی جداول  در منطقه شرق وشمال شرق جزیره کیش درحال انجام است .
طیبی در بازدیدهای خود از سواحل کیش در خصوص اصلاح و بازسازی ۹۰ مورد از مشکلات موجود درسواحل در زمینه های زیباسازی، برق وروشنایی، نور پردازی، فضای سبز ، عمرانی وساماندهی وضعیت قایق ها و لوازم مستقر درسواحل که مربوط به کلوپ ها است به معاونان ومدیران شرکت عمران، آب وخدمات کیش دستور رسیدگی واجرا صادر کرد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1402753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =