محدودیت های جدید کرونایی به‌مدت ۲ هفته در آذربایجان‌غربی

استاندار آذربایجان غربی از اجرای محدودیت های جدید کرونایی به مدت ۲ هفته در استان خبر داد و گفت: فرمانداران و دستگاه های مربوطه باید بر اجرای دقیق این محدودیت ها نظارت جدی داشته باشند.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، محمدمهدی شهریاری عصر چهارشنبه  در چهل و ششمین جلسه ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا با قدردانی از تلاش کادر درمان و پرستاری در مقابله با کرونا از اجرای محدودیت های جدید برای کنترل کرونا در استان خبر داد و افزود: مراکز آموزش عالی، حوزه های علمیه، فنی و حرفه ای، زبان سراها و کتابخانه ها، مهدهای کودک، استخرهای سرپوشیده، اماکن متبرکه، مساجد و مصلی ها، آزمون های حضوری، قهوه خانه ها، چایخانه ها و سایر مراکز تفریحی، باغ وحش و خانه های بازی از فردا پنجشنبه بمدت ۲ هفته تعطیل خواهند بود.

 وی ادامه داد: برگزاری هرگونه مراسم اجتماعی، فرهنگی و همایش ها به حالت تعلیق درآمده و برگزاری مراسم عروسی، تولد و ترحیم در اماکن عمومی و خصوصی از جمله خانه باغ ها به هر عنوان ممنوع است.

شهریاری بی تفاوتی مردم و مسئولین نسبت به کرونا را خطرناک دانست و گفت: این بی تفاوتی و عادی سازی عواقب جبران ناپذیری درپی خواهد داشت.

رئیس ستاد استانی مقابله با کرونا، رفتار عمومی را در غلبه بر کرونا مهم دانست و تصریح کرد: روند بیماری در استان صعودی است و برای عبور کم هزینه از این شرایط علاوه بر تاکید بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی، برخی محدودیت ها نیز اجرا می شود.

وی اضافه‌کرد: به جهت کنترل بیماری کارکنان دارای بیماری زمینه ای و بانوان دارای فرزند خردسال در اولویت دورکاری قرار دارند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1403129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =