رئیس مجلس امروز دیدار نوروزی​ای با اعضای هیات رئیسه مجلس و پرسنل خانه ملت داشت. دیدارهای چهره​ به چهره وی با نمایندگان نیز فردا برگزار خواهد شد.

حسین سبحانی​نیا عضو هیات رئیسه مجلس با بیان اینکه علی لاریجانی در این دیدار از عملکرد مجلس در سال گذشته بویژه به دلیل تصویب طرح​های مهمی مثل هدفمندسازی یارانه​ها و قانون برنامه پنجم قدردانی کرد، افزود: ایشان با اشاره به حوادث منطقه در اواخر سال 89 و تحولات خاورمیانه، بر ایفای نقش مجلس در حمایت از جنبش​های آزادی بخش مردمی تاکید کردند.

به گفته وی، تعیین اولویت​های مجلس در سال 90، بخشی از سخنان امروز لاریجانی بود که طی آن گفته است: رئیس مجلس با اشاره به نام​گذاری سال 90 و لزوم توجه به جهاد اقتصادی و اینکه رهبری، حکیمانه این راه را تعیین کردند، گفتند که حصول خودکفایی، مقاومت در برابر تهاجمات بیرونی، افزایش پایداری و توسعه کشور در گرو آن است که در بعد اقتصادی قوی باشیم.

سبحانی​نیا به نقل از لاریجانی ادامه داد: شرط توفیق در این زمینه وحدت و همدلی و پرهیز از طرح مسائل سیاسی حاشیه​ای است که جز کندی در روند حرکت انقلاب دستاورد دیگری ندارد.

رئیس مجلس همچنین از کمیسیون​ها و بویژه کمیسیون تلفیق مجلس نیز خواست که در بودجه 90 دیدگاه​های رهبری دال بر جهاد اقتصادی را لحاظ کنند و با اصلاح و تصویب قوانین پیش​رو و هماهنگی با سایر دستگاه​|ها برای تحقق فرامین رهبری کوشا باشند.

عضو هیات رئیسه مجلس در پاسخ به اینکه دیدار نوروزی نمایندگان با رئیس جمهور چه زمانی برگزار می​شود؟، گفت: هنوز دعوت نامه​ای از ریاست جمهوری برای نمایندگان ارسال نشده است.

/111

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 140388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =