پس از یورش به مقر حزب‌الله؛ حامیان الکاظمی به خیابان‌ها آمدند

ایسنا نوشت: صدها معترض در میدان التحریر بغداد حمایت خود را از اقدام نخست وزیر در صدور دستور برای یورش نیروهای عراقی به مقر گردان‌های حزب الله اعلام کردند.

به گزارش پایگاه شفق نیوز، معترضان در میدان التحریر بغداد اقدام دولت علیه نیروهای کتائب حزب الله را حمایت کرده و شعارهایی را در حمایت از نیروهای مبارزه با تروریسم، سر دادند.

نیروهای مبارزه با تروریسم عراق بامداد جمعه با همکاری نیروهای آمریکایی به مقر گردان‌های حزب الله یورش برده و ۱۳تن را بازداشت کردند.

این اقدام به دستور مصطفی الکاظمی، نخست‌وزیر عراق انجام شد و واکنش‌هایی را به دنبال داشت.

312 310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1403919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شمس تبریزی IR ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
    0 0
    قبلا گفتم کاظمی مار غاشیه اطلاعاتی است. اطلاعاتی ها توان بسیج مردم و مهره های خود را برای ریختن به خیابان و حمایت از خودشان دارند چون هم مکان اینها را خوب می شناسن و هم مشتری فصلی آنها هستنن.
  • شمس تبریزی IR ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
    0 0
    در میدان تحریر جمع شدن و در حمایت از نیروهای مبارزه با تروریسم شعار سر دادن. همان شعارهایی را که موقع عزل کودتاچی فرمانده نیروهای مبارزه با تروریسم سر دادن الان هم سر دادن. اون روز هم مزدورها در فضای مجازی با اشاره سعودی و آمریکا به خیابان ریختن و عکس فرمانده شیره ای این نیرو را در دست گرفتن و حالا هم دوباره همان جماعت اومدن در میدان تحریر. بعد این نخست وزیر عراق میگه جلوی ماجراجویی خارجی را میگیریم. تو که راست میگی. تو تا اینکه کسی مثل کاظمی پشت پرده باج بدهد و جلوی پرده ادای داش مشتی ها را در بیاره از اون طنزهای روزگاره
  • علی IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
    0 16
    یعنی این ملت عراق دوستی و دشمنیشون با هیﭺکسی معلوم نیست عجب ملتی هسین واویلاااااااا