پنالتی‌زنان اول و دوم پرسپولیس مشخص شدند!

خبرورزشی نوشت: گفته می‌شود امید عالیشاه کاپیتان دوم پرسپولیس پنالتی‌زن اول تیمش در دیدار با پیکان خواهد بود.

آبان سال گذشته علی علیپور، مهاجم اول پرسپولیس در دقایق پایانی بازی رفت با ماشین‌سازی تبریز، ضربه پنالتی را از دست داد تا هواداران خشمگین خواستار اخراج این بازیکن از جمع سرخ‌ها شوند! البته علیپور به دلیل اتفاقات بازی جام‌حذفی در تبریز و همچنین برای دلخوشی هواداران پرسپولیس به دلیل اینکه از رسول خطیبی و حامد لک عصبانی شده بودند، پنالتی را چیپ زد، اما با تمرکز بالای لک، او موفق شد پنالتی را مهار کند. پنالتی‌زن اول سال‌های اخیر پرسپولیس درصدد بود تا با پنالتی چیپی که می‌زند، انتقام بازی جام‌حذفی را بگیرد که به هدفش نرسید.
به هر حال علیپور پنالتی را مقابل حامد لک و ماشین‌سازی خراب کرد و گابریل کالدرون پس از پایان مسابقه گفت که دیگر به این بازیکن پنالتی نخواهد داد و علیپور نیز پس از پایان بازی از هواداران عذرخواهی کرد. سرمربی آرژانتینی پس از آن ماجرا مهدی ترابی را به عنوان پنالتی‌زن اول تیمش معرفی کرد و این بازیکن تکنیکی در دوران یحیی گل‌محمدی نیز پنالتی‌زن اول پرسپولیس ماند.


حالا ترابی ۴ کارته و محروم است. شماره ۹ پرسپولیس به همین دلیل قادر نیست تیمش را در بازی روز یک‌شنبه برابر پیکان همراهی کند. شاید پرسش این باشد که در بازی با پیکان و در غیاب ترابی چه کسی پنالتی‌زن اول پرسپولیس خواهد بود؟
امید عالیشاه در آخرین دیدار تدارکاتی پرسپولیس برابر شهرخودرو مشهد سومین گل تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا روحیه بالای خود برای ایستادن پشت ضربات پنالتی را به رخ بکشد. گفته می‌شود عالیشاه کاپیتان دوم پرسپولیس پنالتی‌زن اول تیمش در دیدار با پیکان است. در صورتی که به هر دلیلی (تعویض یا انصراف) امید عالیشاه نتواند پشت ضربه پنالتی بایستد آنگاه احمد نوراللهی پنالتی احتمالی تیمش را خواهد زد. نوراللهی در تمرینات اخیر پرسپولیس مهارت خوبی در نواختن ضربات پنالتی از خود نشان داده است.

بیشتر بخوانید: دیدار بیرانوند با معاون سیاسی وزارت امور خارجه

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1404147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =