آغاز پذیرش دوره حرفه‌ای POST DBA دانشگاه تربیت ‌مدرس

مشهور است که می گویند یادگیری هیچگاه پایان نمی یابد، زیرا زندگی هر روز درسی تازه برای آموختن دارد. در زندگی سازمانی و مدیریت بر انسان ها آن گفته مشهور حتی پررنگ هم می شود؛ در مدیریت سازمان ها چه بسا هر لحظه حرف و بحث تازه ای ظاهر می شود که باید درباره آن آموخت و یاد گرفت.

بسیاری از مدیران و کارشناسان برای افزایش توان مدیریتی و اداره بهتر سازمان های خود دوره های آموزشی اصلی مدیریت MBA و DBA را می گذرانند، ولی در اغلب موارد پس از پایان دوره ها، ارتباط دانشپذیران با مباحث علمی مدیریت کم می شود و فضای پر نشاط مناسبی که برای یادگیری، تعامل و همفکری به وجود آمده بود از بین می رود. از این رو، به نظر می رسد باید تدبیری اندیشید که فرایند یادگیری و توان افزایی کسانی که دوره های مدیریتی گذرانده اند، پس از پایان رسمی دوره ها نیز ادامه پیدا یابد.

دوره حرفه ای Post DBA با هدف استمرار یادگیری فارغ التحصیلان دوره های آموزشی اصلی مدیریت و آشنایی عمیق تر آنها با مباحث جدید مدیریتی طراحی شده است، این دوره فرصتی را فراهم می کند تا شرکت کنندگان دانش خود را در حوزه موضوعات مورد علاقه به روز کنند و همچنین با مباحث جدید مطرح شده در علم مدیریت بیشتر آشنا شوند. تاکید دوره بر رویکرد پژوهشی و علمی به ابعاد مختلف مدیریت سازمان ها در کنار ملاحظات کاربردی و اجرای نظریه ها و ابزارهاست. پرداختن به مباحث جدید و روز در علم مدیریت و سازمان و بهره گیری از تجربه های کلاس جهانی برای آموزش کاربردی مدیریت از دیگر ویژگی های این دوره است.

در این راستا دانشگاه تربیت مدرس به عنوان تنها دانشگاه جامع تحصیلات تکمیلی کشور و اولین دانشگاه دارای مجوز برگزاری دوره post DBA، با بهره گیری از بهترین و مجربترین اساتید اقدام به برگزاری این دوره مهارتی نموده است. علاقه مندان می توانند جهت تعیین وقت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با تلفن های ۰۲۱-۸۸۲۲۰۱۹۶ الی ۸ تماس حاصل نموده یا به وبسایت http://el.modares.ac.ir مراجعه نمایند.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1404676