شرکت هرمی یونیک فایننس در استان مازندران منلاشی شد

با سعی و تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) مازندران، شرکت هرمی یونیک فایننس در استان مازندران متلاشی شد.

به گزارش خبرآنلاین از ساری : این شرکت کلاهبرداری که با دورنمای کاذب با عکس در کنار خودروهای گران‌قیمت و لوکس و مناطق لاکچری، جهت اغفال مردم برای سرمایه‌گذاری با سودآوری کلان و همچنین با برگزاری جلسات متعدد و دیدار با تعداد زیادی از هموطنان در شهر های همدان، خراسان رضوی، خراسان شمالی و جنوبی، کرج، اصفهان، شیراز، زنجان، گلستان و گیلان با هدف تبلیغ و جذب گسترده به بهانه سرمایه‌گذاری در شرکت‌های معروف دنیا مانند Apple ، BmW زیر شاخه‌های زیادی را به‌کارگیری کردند.

هدایت کنندگان این شبکه در کشورهای ترکیه و امارات(دبی)، موج داخلی را راهبری و خط مشی آنان را مشخص می‌کردند. برخی از لیدرهای آنان در شهرستان‌های تنکابن اقدام به شبکه‌سازی زنجیره انسانی کرده و با دریافت وجه از افراد به‌عنوان سرمایه‌گذار مبالغ را به دلار تبدیل کرده و به خارج از کشور انتقال می‌دادند. تعداد افرادی که توسط این لیدرها جذب شده‌اند بالغ بر ۱۲۰۰ نفر در مازندران هستند.

شایان ذکر است افراد دستگیر شده در بازداشت به‌سر می‌برند و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.این اطلاعیه در پایان بر لزوم دقت نظر مردم در مواجهه با شرکت‌های هرمی تاکید دارد  و التزام به مبانی قانونی کشور و مراجع مورد وثوق، مطمئن و متعهد برای سرمایه‌گذاری بهترین راه برای امنیت سرمایه شهروندان است و اعتماد به سایر راه‌ها همچون شرکت‌های هرمی، چیزی جز پشیمانی و هدر رفت سرمایه را به‌دنبال نخواهد داشت لذا از شهروندان خواسته در صورت شناسایی و برخورد با این گونه شرکت‌های سودجویانه مراتب را به دستگاه‌های مربوطه گزارش کنند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1404788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =