۱۷ نفر
۱۰ تیر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۰
معاوضه یوونتوس و بارسلونا انجام شد/عکس

آرتور ملو با قراردادی به ارزش 72 میلیون یورو و تا سال 2025 به یوونتوس پیوست

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، باشگاه بارسلونا بیانیه‌ای منتشر کرد که در آن آمده است: " بارسلونا و یوونتوس برای انتقال آرتور ملو به توافق دست یافتند. باشگاه ایتالیایی می خواهد 72 میلیون یورو به علاوه 10 میلیون یورو پاداش متغیر بپردازد. این بازیکن تا پایان رقابت های رسمی در فصل 2019-20 در بارسلونا باقی خواهد ماند."

پیش بینی می شود که میرالم پیانیچ بخشی از قرارداد انتقال آرتور ملو به یوونتوس باشد. به نظر می رسد که هافبک بیانکونری چیزی حدود 60 میلیون یورو برای بارسا آب خواهد خورد و باشگاه کاتالانی برای این معاوضه 12 یک میلیون یورو به علاوه متغیرات ذکر شده را دریافت خواهد کرد.

هر دو بازیکن روز یکشنبه تست های پزشکی خود را در شهر تورین پشت سر گذاشته بودند چرا که به دلیل محدودیت های موجود در رابطه با ویروس کرونا تصمیم گیری شد که تست پزشکی هر دو بازیکن در یک شهر و آن هم تورین برگزار شود.

اگرچه هنوز خبر رسمی در رابطه با انتقال میرالم پیانیچ به بارسا و معاوضه این بازیکن با آرتور ملو مطرح نشده است اما با این حال به نظر می رسد که طی ساعت آینده این انتقال نیز به شکل رسمی از سوی باشگاه یوونتوس تایید خواهد شد. مائوریتزیو ساری، سرمربی یوونتوس هم در کنفرانس خبری خود تقریبا انتقال پیانیچ به بارسا را تایید کرده بود.

255 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1404830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =