کرونا در حال تعطیل کردن شهرهای آذربایجان‌غربی

اوج گیری کرونا در آذربایجان‌غربی ادامه دارد و شیوع بیش از پیش این بیماری سبب تعطیلی برخی شهرها و ادارات استان شده است.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، شیوع بیش از پیش کرونا، چند شهر استان را تعطیل کرد.

تعطیلی بخش خصوصی مهاباد

رسانه های این شهر خبردادند، با توجه به شیوع روزافزون کرونا و افزایش شمار قربانیان در مهاباد و همچنین قرارگیری این شهرستان در وضعیت پرخطر و قرمز، روسای ۱۴ اتحادیە صنفی به همراه جمعی از معتمدین بازار ضمن حضور در ستاد مقابله با کرونا، خواستار تعطیلی سریع الوقوع بازار مهاباد به صورت خودجوش و داوطلبانه شدند.
پیرانشهر هم تعطیل شد

 اصناف و بازاریان شهر پیرانشهر از روز (سه شنبه۹۹٫۰۴٫۱۰) تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهندبود.

همچنین تعطیلی تمامی تفرجگاها و پارک ها در سطح شهر و روستاهای پیرانشهر از روز دوشنبه بمدت یک هفته و تعطیلی تمامی اصناف و بازاریان سطح شهر به جز مشاغل و فعالیت های ضروری از روز سه‌شنبه تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهدبود.

کرونا چایپاره را هم تعطیل کرد

شبکه بهداشت و درمان چایپاره با صدور اطلاعیه ای خبر تعطیلی ۱۴ روزه بازار این شهر را اعلام کرد.

بنابر اعلام شبکه بهداشت چایپاره فعالیت تمامی صنوف و کسبه به جز فروشگاه های زنجیره ای عرضه کننده مایحتاج مردم، نانوایی، مراکز بهداشتی درمانی دولتی و خصوصی، داروخانه ها، مراکز و فروشگاه های دامپزشکی، سوپرمارکت ها، میوه فروشی ها، سبزی فروشی ها، میادین میوه و تره بار، مراکز فروش محصولات پروتئینی نظیر قصابی ها و مرغ فروشی ها و ماهی فروشی ها، جایگاه های سوخت، لبنیات فروشی تولید و عرضه فرآورده های لبنی، مراکز تامین آمبولانس دولتی و خصوصی، مراکز تهیه غذای آماده بیرون بر در همه نوع فعالیت اعم از رستوران و فست فود و طباخی و پخش دارو و مواد غذایی ) طبق مصوبه استانی به مدت ۱۴ روز تعطیل خواهند بود.

چه خبر از بوکان

جعفر رحمانی رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای بوکان گفت: با توجه به ابتلای تعدادی از کارکنان مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان بوکان و خانواده هایشان به ویروس کرونا و تائید ستاد مبارزه با کرونای شهرستان این مرکز از سه شنبه ۱۰ تیرماه ۹۹ به مدت یک هفته تعطیل شد.

نقده هم تعطیل شد

 درمانگاه تأمین اجتماعی نقده بخاطر ابتلاء ۱۶ نفر از کادر خود به کرونا تعطیل شد.

نجفقلی زاده رئیس درمانگاه تأمین اجتماعی نقده با تأیید این خبر، گفت: فعلا تا حل مشکل آلودگی و برای جلوگیری از ابتلای مراجعان به کرونا، هیچگونه خدمات درمانی ارائه نمی شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1404952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =