در فضای مجازی قلعه نویی را سرمربی استقلال کردند!

هفته گذشته در شرایطی که هیچکس حتی شایعه کوچکی هم درباره احتمال برکناری فرهاد مجیدی مطرح نکرده بود، احمد سعادتمند مدیرعامل این باشگاه اعلام کرد: «پشت فرهاد مجیدی هستیم.»

به گزارش خبرگزاری آنلاین؛ در زمان ناکامی استقلال، همیشه شایعات زیادی حول و حوش نیمکت این تیم مطرح می‌شود. هفته گذشته در شرایطی که هیچ رسانه ای حتی شایعه کوچکی هم درباره احتمال برکناری فرهاد مجیدی مطرح نکرده بود، احمد سعادتمند مدیرعامل این باشگاه اعلام کرد: «پشت فرهاد مجیدی هستیم.»برای رسانه ها این سوال به وجود آمد که چرا وقتی اصلا چنین خبر و شایعه‌ای مطرح نبوده، سعادتمند باید چنین حرفی بزند؟ آیا او می خواست با این اظهارنظر مانع از شایعات بعدی شود؟ آیا او اقدامی کرده بود و قصد داشت، زودتر جلوی سرمنشا شایعات را بگیرد؟ این سوالاتی بود که برای هواداران هم در فضای مجازی مطرح شد.

درست چند روز بعد از این اظهارنظر سعادتمند اما فضای مجازی پرشده از خبری داغ درباره تماس استقلال با امیر قلعه نویی. بعد از بازی فولاد کم و بیش اخباری غیررسمی مطرح می‌شد از مذاکرات پشت پرده و پنهانی بین دو طرف برای فصل آینده ولی از شب گذشته فضای مجازی، پر شده از این خبر تائید نشده؛ امیر در راه استقلال. این خبرهای غیررسمی حکایت از تماس های طرفین دارد ولی هنوز باشگاه استقلال واکنشی نسبت به آنها نداشته است.

بیشتر بخوانید؛ ماجرای برج سازی و ماشین‌های لوکس که جنجال به پا کرد

252 252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1404984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
    14 4
    قلعه نوعی با آن مهره بزرگ در سپاهان از ترس بازی با پرسپولیس تیم را وارد زمین نکرد یک مربی ترسو به چه دردی می خورد؟
  • IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
    5 16
    از میان پیشکسوتان استقلال شاید فقط نکونام بتواند در مقابل یحیی قد علم کند.قلعه نوعی و مجیدی بیش از حد ترسو هستند .منصوریان و مظلومی بهتر از قلعه نوعی و مجیدی هستند ولی نکونام از همه بهتر است.
  • RO ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
    7 6
    از گزینه های داخلی سرمربی گری باشگاه استقلال ، قلعه نویی بهترین گزینه برای استقلال جهت تکرار قهرمانی های گذشته و یا حداقل رسیدن به جایگاه نایب قهرمانی در لیگ برتر به شمار می آید. همچنین می توان با او به نائل شدن به قهرمانی جام حذفی اندیشید. وقتی گزینه های خارجی درجه 3 سرمربی گری باشگاه استقلال جز تحمیل هزینه های سنگین ارزی افتخار قهرمانی برای این باشگاه بدست نیاورده اند چاره ای جز این نیست با بهترین گزینه داخلی که تجربه قهرمانی با این باشگاه را دارد و از طرفی استاد جنگ روانی است بطور بلند مدت و حداقل برای مدت سه سال با پرداخت دستمزد متعارف به توافق رسید.
    • IR ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
      6 1
      بازی های قلعه نوعی در مقابل پرسپولیس را نگاه کنید ۹۰دقیقه دفاع مطلق از ترس باخت.کاش قلعه هرگز نیاید
    • IR ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
      1 1
      قلعه نوعی که دیگه دورانش تموم شده. استقلال مربی با دانش روز میخواد. مجیدی هم که نشون داد به هیچ وجه مربی خوبی نمیشه. ولی نکونام احتمالا آینده درخشانی داره میشه.
  • IR ۰۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
    2 0
    کادر امیرخان و هوتن کادر خوبی میشه. هومن افاضلی هم اگه افتخار بده کمک مربی بشه عاالی میشه دوستان
  • امیرخان سپاهان IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
    1 0
    اقا اقای قلعه نویی را ما سپاهانیها میخاهیم لطفا برای اقای قلعه نویی کسی تصمیم نگیرد