فعالیت اتوبوس‌های شهری بوشهر متوقف شد

سرپرست سازمان حمل و نقل شهرداری بوشهر گفت: با تصمیم ستاد استانی کرونا، به سبب عدم رعایت برخی شهروندان، ابتلای برخی رانندگان اتوبوس‌های درون شهری بوشهر به ویروس کرونا فعالیت آنها متوقف شد.

به گزارش خبرآنلاین از بوشهر:حسن شجاعی‌پور با بیان اینکه شهر بوشهر دارای ۳۰ دستگاه اتوبوس درون شهری است اظهار داشت: فعالیت ناوگان اتوبوسرانی بوشهر از ۲۵ اسفند ماه سال قبل تعطیل شد و پس از صدور مجوز آغاز فعالیت آنان، ۵۰ درصد این اتوبوس‌ها در خطوط مختلف شهر بوشهر در جابجایی مسافران اقدام کردند.

وی با بیان اینکه اواخر خردادماه و پس از سه ماه تعطیلی، فعالیت ۵۰ درصد اتوبوس‌های خط واحد بوشهر آغاز شد گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک در دستور کار همه کارکنان قرار دارد که در این راستا ضدعفونی اتوبوس‌ها به صورت مستمر  انجام می‌شود.

شجاعی‌پور از توقف مجدد فعالیت اتوبوس‌های درون شهری بوشهر خبر داد و بیان کرد: پس از عدم رعایت برخی شهروندان در رعایت پروتکل بهداشتی و ابتلا برخی رانندگان به کرونا با تصمیم ستاد استانی کرونا،فعالیت همه اتوبوس‌های درون شهری بوشهر مجددا متوقف شد.

سرپرست سازمان حمل و نقل شهرداری بوشهر با بیان اینکه فعالیت مجدد ناوگان اتوبوسی درون شهری را منوط به تصمیم‌گیری ستاد کرونا دانست و تاکید کرد: رعایت پروتکل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی به ویژه استفاده از ماسک برای همه مردم ضروری است چراکه این مهم سبب مصون نگه داشتن افرا  به بیماری کرونا می‌شود.

استان بوشهر در وضعیت قرمز کرونایی است

بر پایه این گزارش بر اساس اعلام سخنگوی وزارت بهداشت استان بوشهر جز ۸ استان در وضعیت قرمز است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا خبر داد و اظهار داشت: به سبب عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی برخی افراد شاهد روند صعودی بیماران کرونایی و بستری‌ها هستیم.

سعید کشمیری، با اشاره به افزایش بیماران بستری کرونایی افزود: موارد تشخیص مبتلایان، بستری شدگان و موارد حاد بستری شده در بخش‌های مراقبت ویژه بیمارستان‌های استان بوشهر افزایش  یافته است که نتیجه رعایت  نکردن برخی مردم در زمینه پیشگیری از بیماری کرونا است.وی رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک را امری مهم و ضروری دانست و گفت: استفاده از ماسک، ضدعفونی کردن و شستن مکرر دست‌ها  و پرهیز از شرکت در اجتماعات و مراسم عزا و عروسی از توصیه‌های مهم است که باید برای مصون ماندن از بیماری رعایت شود.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1405181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =