آخرین آمار کرونا؛ ۱۴۱ تن دیگر جان باختند/ افزایش قابل توجه بیماران بستری در تهران

از میان موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشورمان در ۲۴ ساعت اخیر، آزمایش ۲۵۴۹ تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شود؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، اما هنوز برخی شان بستری هستند و از ظهر دیروز تا امروز ۱۶۲۱ تن بر شمارشان افزوده شده است.

به گزارش خبرآنلاین، به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۶۲۱ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۲۳۰ هزار و ۲۱۱ تن رسید.

وی در ادامه گفت: در ۲۴ ساعت اخیر، ۱۴۱ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به ۱۰ هزار و ۹۵۸ تن رسیده است. همچنین تا به امروز خوشبختانه ۱۹۱  هزار و ۴۸۷ تن بهبود یافته‌اند.

لاری افزود: ۳۰۸۱ نفر از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند. همچنین تا کنون یک میلیون و ۶۹۳ هزار و ۲۴۲ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

وی ادامه داد: استان‌های خوزستان، کردستان، آذربایجان‌های غربی و شرقی، هرمزگان، بوشهر، خراسان رضوی و کرمانشاه در وضعیت قرمز و در استان‌های اصفهان، همدان، زنجان، کرمان، خراسان شمالی، کهگیلویه و بویراحمد، تهران افزایش قابل توجه موارد بستری گزارش شده است.

۲۳۵۲۳۵
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1405486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =