روایت ایرج راد از اعتماد به نفس خاص سیروس گرجستانی

مهر نوشت: ایرج راد کارگردان و بازیگر تئاتر معتقد است زنده‌یاد سیروس گرجستانی از بازیگرانی بود که با تلاش و توان شخصی و بدون هیچ حمایتی رشد کرد و جایگاه خود را در بازیگری به دست آورد.

ایرج راد کارگردان و بازیگر تئاتر که زنده یاد گرجستانی در نمایش «دکتر کنوک» به کارگردانی وی به ایفای نقش پرداخته بود، درباره تجربه دوستی و همکاری خود با گرجستانی گفت: برای من شنیدن خبر درگذشت سیروس گرجستانی خیلی دردناک بود. ما پیش از شیوع ویروس کرونا در سفری با هم بودیم و با هم قرار گذاشتیم تا بیشتر همدیگر را ببینیم.

وی ادامه داد: سیروس انسان بسیار شریف، فوق‌العاده و زحمتکشی بود. وی با اتکا به خود و زحماتی که کشید، بدون حمایت از سوی دیگران به جایگاه قابل قبولی در عرصه بازیگری دست پیدا کرد. سیروس سب و شیوه بازیگری خاص خود را داشت.

راد یادآور شد: سال‌های سال در اداره تئاتر در کنار هم بودیم. او به عنوان یک دوست و یاور سعی می‌کرد از همه حمایت کند و کمتر با دیگران اختلاف پیدا می‌کرد. بسیار دقیق و با نظم بود و کار تئاتر و بازیگری برایش بسیار ارزشمند بود. سیروس برای بازیگری از خیلی چیزها دست کشید تا بتواند در این عرصه تأثیرگذار باشد.

»» بیشتر بخوانید:

سیروس گرجستانی: ۴ سال بازیکن تیم «شاهین» بودم/ خیلی کوبیدم بروم تیم ملی

سیروس گرجستانی، شهریار بازیگران ایران

سیروس گرجستانی و اکبر عبدی، ۲۶ سال پیش پشت‌صحنه «آدم برفی»

کارگردان نمایش «دکتر کنوک» با بیان اینکه برایم عجیب بود که سیروس گرجستانی بر اثر سکته قلبی درگذشت، توضیح داد: سیروس برای اینکه خود را در فرم بازیگری حفظ کند تمرین‌ها مدام بازیگری را انجام می‌داد و به همین خاطر شرایط مطلوب جسمانی داشت. سیروس گرجستانی در نمایش «دکتر کنوک» حضور فوق‌العاده‌ای داشت که از خاطر من و بسیاری که نقش آفرینی اش را دیدند، فراموش نمی‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تأکید کرد: سیروس در سینما، تئاتر و تلویزیون کار کرد و برایش حاشیه‌ها مطرح نبودند. او همیشه سعی می‌کرد با تمام توانمندی‌اش و به بهترین وجه کارش را انجام دهد به همین خاطر اعتماد به نفس خاصی داشت.

۲۴۱۲۴۱
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1405791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =