از کل‌کل 6 و 7 سابق آبی‌ها تا یکه‌تازی پرسپولیس در شهرقدس

لیگ برتر فوتبال ایران طی روزهای گذشته حاشیه‌های زیادی را به خود دیده است.

عرفان حاج‌بابایی: لیگ برتر ایران پس از جنجال فراوان بر سر تعطیلی کامل یا از سرگیری مسابقات، بالاخره هفته گذشته آغاز شد و 16 تیم حاضر در این رقابت ها در استادیوم هایی خالی از تماشاگر و در زیر سایه شوم گسترش دوباره ویروس کرونا، با یکدیگر به مصاف پرداختند.

رقابت هایی که از همان شب اول آبستن حوادث زیادی بود و هر چه که گذشت، از شدت این حوادث کم نشد و تنور لیگ داغ تر از همیشه به کار خود ادامه داد.

در ادامه مروری خواهیم داشت بر اتفاقات لیگ برتر نوزدهم طی روزهای گذشته:

جنجال در اهواز

پس از تعطیلی 116 روزه لیگ برتر، تیم های فولاد و استقلال آغاز کننده دوباره لیگ نوزدهم بودند. دیداری عقب افتاده از هفته هفدهم این رقابت ها که باید در گرمای طاقت فرسای اهواز برگزار می شد. اوضاع در این مسابقه اصلا به کام فرهاد مجیدی و شاگردانش پیش نرفت. آن ها که در ابتدا با یک گل از حریف خود جلو افتاده بودند، در اواخر نیمه اول و نیمه دوم علی کریمی و عارف غلامی را با کارت قرمز داور از دست دادند و همچین خود مجیدی هم به دلیل اعتراض شدید به داور مسابقه از کنار خط اخراج شد تا استقلال در نیمه دوم بدون سرمربی و با 9 بازیکن مقابل فولاد آماده کم بیاورد و یکی از مهم ترین بازی های فصل خود در راه کسب سهمیه آسیایی را به رقیب مستقیمش واگذار کند.

افشاگری در اینستاگرام

باخت استقلال به فولاد در اهواز پایان ماجرای این بازی جنجالی نبود. فرهاد مجیدی سرمربی جوان آبی ها که به شدت به عملکرد داور معترض بود، پستی در اینستاگرام خود منتشر کرد و در آن بدون ذکر نام، ادعاهایی را مطرح کرد که به نوعی خبر از رفاقت سیدمهدی سیدعلی، داور دیدار استقلال-فولاد، با جواد نکونام سرمربی قرمزهای اهواز می داد و این شائبه را در اذهان تقویت می کرد که سیدعلی عمدا به ضرر استقلال سوت زده است.

این صحبت ها واکنش جواد نکونام در برنامه شب های فوتبالی را به دنبال داشت و او را وادار کرد تا از عملکرد خود دفاع کند.

یکه‌تازی کابوس استقلالی‌ها در شهرقدس

مهدی عبدی کسی بود که تا پیش از دربی رفت این فصل رقابت های لیگ برتر هیچکس او را نمی شناخت. با این حال اعتماد گابریل کالدرون به او در دیدار مقابل استقلال و گلی که او چند دقیقه پس از حضورش در زمین وارد دروازه سیدحسین حسینی کرد، او را به جوان محبوب خط حمله سرخ پوشان بدل کرد.

پس از دربی تا مدت ها خبری از عبدی نبود تا اینکه این مهاجم جوان با استفاده از غیبت آنتونی استوکس و اوساگونا در خط حمله قرمزها و همچنین مصدومیت وحید امیری، یک بار دیگر به ترکیب پرسپولیس برگشت و این بار در دیدار مقابل پیکان توانست دو گل از سه گل تیمش را بزند و تیم یحیی گل محمدی را قدمی دیگر به قهرمانی در لیگ برتر نزدیک کند. درخششی که احتمالا حضور او را در دیدارهای آینده پرسپولیس تضمین می کند.

صحبت های فرهاد مجیدی، واکنش جواد نکونام در برنامه شب های فوتبالی را به دنبال داشت و او را وادار کرد تا از عملکرد خود دفاع کند.

کاناوارو و سامی جابر آنفالو شدند

استقلالی ها امیدوار بودند تا با شکست تیم پایین جدولی سایپا به تلخی های بازی با فولاد خاتمه دهند اما آن ها بازهم در حسرت پیروزی باقی ماندند. شاگردان مجیدی در روزی که در غیاب تعداد زیادی از بازیکنان خود حرف زیادی برای گفتن نداشتند، مقابل سایپا به نتیجه تساوی 1-1 رضایت دادند تا انتقادات از عملکرد کادرفنی و بازیکنان استقلال بالا بگیرد.

پس از این بازی بود که فرهاد مجیدی سرمربی تیم استقلال در اینستاگرام خود دست به اقدامی عجیب زد و تمام چهره هایی که دنبال می کرد را آنفالو کرد. افرادی نظیر فابیو کاناواروی ایتالیایی و سامی جابر عربستانی در این فهرست جا داشتند تا به نوعی فرهاد مجیدی انتقام نتایج بد استقلال را از آن ها بگیرد!

بیشتر بخوانید: دو قول رویایی فرهاد مجیدی به هواداران استقلال در سال 94

254 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1405792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =