نکونام:نمی‌توانیم در لیگ بازی کنیم، همه نفرات ما ناقل ویروس کرونا هستند

تسنیم نوشت: سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان اعلام کرد به دلیل ابتلای شش بازیکن این تیم به ویروس کرونا شرایط بازی در لیگ برتر را ندارند.

تست کرونای شش بازیکن فولاد مثبت شد و این تیم نمی‌تواند از آنها در بازی مقابل نساجی استفاده کند. این خبر را جواد نکونام سرمربی فولاد هم تأیید می‌کند. این تیم در نیم‌فصل دوم با ثبت پنج برد متوالی، یکی از موفق‌ترین تیم‌های لیگ برتر لقب گرفته، اما با مشکلات زیادی روبه‌روست.

ایوب والی کاپیتان تیم فولاد خوزستان چندی قبل دچار پارگی رباط صلیبی شد. آیاندا پاتوسی هم از کشور خارج شد و دیگر برنگشت. حالا شش بازیکن اصلی فولاد هم دچار بیماری کرونا شده‌اند و جواد نکونام نمی‌تواند از آنها در بازی مقابل نساجی استفاده کند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در این باره اظهار داشت: ما از روز اول تأکید داشتیم برگزاری بازی‌های لیگ در این شرایط خطرناک است.

«آقایان مسئول! به چه قیمتی بازی‌ها را برگزار می‌کنید؟»، وی با بیان این جمله یادآور شد: تأکید ما از اول این بود اگر قرار است بازی‌ها برگزار شود تحت شرایط قوی‌ترین پروتکل‌های بهداشتی باشد. مثال زدم و گفتم با مسئولان اوساسونا حرف زدم و اطلاعات دقیقی در این باره گرفتم. متوجه شدیم آنجا بازیکنان در زمان تمرین حتی حق رفتن به رختکن، حق تغذیه داخل تیمی، حق تمرینات گروهی و ... را ندارند.

نکونام ادامه داد: همین حالا هم می‌گویم برگزاری لیگ خوب است، ولی نه با این شرایط. متأسفانه در آخرین تست کرونایی که تیم داد، مشخص شد شش بازیکن  و چند همراه تیم به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند. ما این را به سازمان لیگ هم گفته‌ایم، ولی تأکیدشان به برگزاری بازی است. این بازیکنان را قرنطینه کرده‌ایم تا ان‌شاءالله بتوانند دوره درمانی خود را سپری کنند.

همین حالا هم می‌گویم برگزاری لیگ خوب است، ولی نه با این شرایط. متأسفانه در آخرین تست کرونایی که تیم داد، مشخص شد شش بازیکن  و چند همراه تیم به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند. ما این را به سازمان لیگ هم گفته‌ایم، ولی تأکیدشان به برگزاری بازی است.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان خاطر نشان کرد: فولاد با مشکل کمبود بازیکن روبه‌روست. همان‌طور که می‌دانید والی را نداریم. پاتوسی هم موفق نشده است به ایران بازگردد.

وی با یادآوری اینکه دو هفته قبل بدون دو بازیکن کرونایی بازی کرده‌اند، اظهار داشت: حالا هم شش بازیکن کرونایی داریم. شهاب گردان هم محروم است. دنبال بهانه‌جویی نیستیم، ولی از روز اول تأکید داشتیم برگزاری لیگ با این شرایط می‌تواند صدماتی به تیم‌ها و بازیکنان بزند. ما با حداقل نفرات در لیگ برتر بازی می‌کنیم و باید از کل عوامل فولاد تشکر کنم که مرد و مردانه برای موفقیت تیم و باشگاه در حال تلاش هستند.

نکونام در پایان تصریح کرد: ما نمی‌توانیم بازی کنیم. تمام نفرات من ناقل هستند و بیماری را انتقال می‌دهند. تیم‌های دیگر چه گناهی دارند؟! با اینکه بهترین عملکرد را داشتیم و بهترین نتیجه را گرفتیم، باز هم اعلام می‌کنم مخالف ادامه لیگ هستم.

بیشتر بخوانید: نسخه شفابخش نکونام برای ستاره تمام شده پرسپولیس

255 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1406024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • صدیق IR ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۳
    22 19
    پس چطور استقلال با یک تیم مصدوم جلو شما بازی کرد؟ و۹ نفره هم شد .اونموقع برگزاری لیگ خوب بود ؟باید،بازی کنید تا بدانید در چه شرایطی سر استقلال بیچاره رو بریدید
  • IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۳
    22 4
    آقای دوست عزیز اون زمان که زنوزی می گفت بازی نکنیم سکوت کرده بودی الان اومدی سوم جدول می گی نمیشه بازی کرد ؟! نه حالا نمیشه دبه کنی باید تا آخر بازی کنی
  • بی نام IR ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۳
    1 0
    میتونی انصراف بدی از ادامه لیگ