۰ نفر
۱۵ فروردین ۱۳۹۰ - ۰۷:۰۵

معاون برنامه ریزی استاندار تهران گفت: مرحله دوم ثبت نام کارمندان دولتی برای نقل و انتقال به استان‌های دیگر از خرداد آغاز می‌شود.

نعمت الله ترکی  در خصوص خروج کارمندان از استان تهران به فارس گفت: تا پایان سال 89 نقل و انتقال حدود 10 هزار کارمند از استان تهران انجام شد.

وی در ادامه افزود: تمامی امتیازاتی که در سال گذشته به کارمندان برای خارج شدن از پایتخت می‌دادند در ثبت نام جدیدی که از خردادماه آغاز می‌شود نیز ارائه خواهد شد.

معاون برنامه ریزی استاندار تهران از استقبال کارمندان استان تهران برای نقل و انتقال از پایتخت خبر داد و گفت: قطعا در مرحله دوم ثبت نام، تعداد کارمندان بیشتری در این طرح شرکت خواهند کرد.

ترکی در خصوص اولویت‌های سال 90 معاون برنامه‌ریزی استانداری تهران بیان داشت: ایجاد اشتغال برای بیکاران، پیگیری مصوبات سفر سوم هیئت دولت، اتمام پروژه‌های نیمه تمام و رسیدگی به مسائل فرهنگی و اجتماعی از اولویت‌های سال 90 این معاونت است.

وی در خصوص ایجاد اشتغال در استان تهران گفت:‌ برای سال 89 سهمیه تهران ایجاد یکصد هزار فرصت شغلی بود که تا پایان سال 200 هزار فرصت شغلی ایجاد کرد.

44

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 140624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسن IR ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۵
    1 1
    من مدت 7 ماه به استان گیلان منتقل گردیدم وتاکنون حقوق ومزایای خود را دریافت نکرده ام ترابخدا اینقدر مردم رااذیت نکنید من کاملا پشیمان شده ام ومی خواهم برگردم واقعا کسی به ماجواب نمیدهد سرگردانیم
  • بدون نام IR ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۵
    2 0
    تا کی دروغ
  • پیروز ایرانی IR ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۵
    2 0
    چی میگه استقبال شده!! هرکی امده شهرستان پشیمونه. اگه خوبه خود اقای ترکی بره
  • همایون IR ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۸
    1 0
    سال87 از تهران خارج شدم ولی.... ای کاش اقای ترکی اعلام میکرد هر کس شکایتی دارد به ادرس شان ایمیل کند اقای ترکی ادرس بدهید اگر واقعا صداقت دارید