رییس سازمان بسیج مستضعفین از عملکرد دولت های گذشته در خصوص حمایت از ملت های مسلمان انتقاد کرد.

به گزارش ایسنا سردار محمدرضا نقدی در دیدار با کارکنان سازمان بسیج مستضعفین، با اشاره به شرایط کنونی منطقه و بیداری اسلامی شکل گرفته در میان ملت‌های مسلمان گفت: در هیچ دوره‌ای از تاریخ بشر چنین خیزشی عظیم و میل به انقلاب و دگرگونی در میان ملت‌ها وجود نداشته است و این فرصتی است طلایی برای رهایی بشر از سلطه طاغوت که این مساله وظیفه ما را بسیار سنگین می‌کند و اگر از سرمایه عظیم نیروهای بسیجی به درستی استفاده کنیم می‌توانیم تمام عالم را فتح کنیم.

رییس سازمان بسیج مستضعفین افزود: حوادث عظیمی در حال وقوع است. از یک سو شاهد التهاب عظیم در کشورهای اسلامی و به خاک و خون کشیده شدن مسلمین توسط مزدوران استکبار جهانی هستیم و از سویی دیگر مواجه با موج عظیم شکل گرفته در حمایت از ملت‌های مسلمان، در کشورهای اروپایی و غربی هستیم که همه این حوادث شگرف، خبر از تحولی بزرگ می‌دهد.

وی افزود: باید کمربندها را محکم ببندیم و به بهترین شکل از توان بسیج استفاده کنیم. نباید اجازه بدهیم این فرصت طلایی از بین برود. همه ما در برابر پیشگاه خداوند متعال مسوولیم که از این سرمایه عظیم نیروهای مومن و مخلص بسیجی چه استفاده‌ای کرده‌ایم.

نقدی در تشریح علل شکل گیری بیداری اسلامی کنونی در منطقه گفت: ملت‌های منطقه با نگاه به موفقیت‌های بزرگ جمهوری اسلامی به حقیقت و توانایی اسلام در اداره امور بشر پی برده‌اند. مسلمین تحت تاثیر پیشرفت‌های عظیم جمهوری اسلامی دریافته‌اند که می‌شود ایمان به غیب و تحصیل علوم مادی را با هم داشت و می‌شود هم از شیطان بزرگ مستقل بود و هم به پیشرفت‌های عظیم اقتصادی رسید. در این مسیر نیز دشمن با اشتباهات محاسباتی خود به صورت ناخودآگاه در معرفی جمهوری اسلامی به عنوان الگوی الهام بخش مسلمین، نقشی اساسی ایفا کرد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین ضمن اشاره به چالش‌های جمهوری اسلامی با غرب، تصریح کرد: وقتی ملت‌های مسلمان شکست آمریکا را در رویارویی هسته‌یی با جمهوری اسلامی دیدند، وقتی تحریم‌های آمریکا و غرب در هم شکسته شد و از همه مهمتر هنگامی که ملت‌های منطقه شکست عظیم‌ترین پروژه دشمن و فتنه پس از انتخابات را مشاهده نمودند، به قدرت عظیم اسلام پی بردند و امروز شاهد شکل گیری این قیام عظیم هستیم.

نقدی با انتقاد از عملکرد دولت‌های گذشته در خصوص حمایت از ملت‌های مسلمان گفت: متاسفانه در دولت‌های قبلی گفتار و عمل دولت مردان به گونه‌ای بود که انگار هیچ وظیفه‌ای در برابر ملت‌های مسلمان بر عهده ما نیست و استکبار نیز توسط مزدوران داخلی خود مدام این فکر انحرافی را در افکار عمومی ما پمپاژ می‌کرد.

وی همچنین گفت: اگر چه به لطف خون شهدا، ایران اسلامی از سلطه ابر قدرت‌ها رها شده است، لکن آمریکایی که ما از کشورمان بیرونش کردیم، در خارج از مرزهای جمهوری اسلامی مشغول جنایت است. آمریکا در عرصه‌های اقتصادی فرهنگی و سیاسی مشغول مانع تراشی پیش روی جمهوری اسلامی است و می‌کوشد با تحریم‌های اقتصادی و تزریق فساد و فحشا مانع حرکت جمهوری اسلامی بشود، اما به زودی پس از اضمحلال آمریکا و رژیم صهیونیستی شاهد خواهیم بود که اثری از فساد و بد فرهنگی باقی نخواهد ماند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به نامگذاری سال 1390 به عنوان سال جهاد اقتصادی توسط رهبر معظم انقلاب، خاطرنشان کرد: آمریکا در مبارزه اقتصادی با جمهوری اسلامی راه به جایی نخواهد برد و با شکستی سخت‌تر از سال گذشته روبرو خواهد شد.

نقدی افزود: هر یک از اقشار بسیج نیز برای تحقق جهاد اقتصادی برنامه‌های مدون و دقیقی را در دست اجرا دارند که به زودی شاهد برکات گسترده آن خواهیم بود.

/30112

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 140634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =