نوروزی: گفته بودیم شرایط برای برگزاری مسابقات فراهم نیست

معاون پزشکی باشگاه استقلال گفت: بارها گفتیم که شرایط برای برگزاری بازی‌ها مهیا نیست و الان سازمان لیگ باید نسبت به افرادی که دچار کرونا شده‌اند پاسخگو باشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دکتر امین نوروزی پس از حضور در سازمان لیگ در جمع خبرنگاران گفت: روز گذشته احساس کردیم بعضی از بازیکنان دچار مشکل هستند. تست کرونای اورژانسی درخواست کردیم و انجام و مشخص شد برخی بازیکنان کرونا گرفته‌اند.

وی در پاسخ به این سوال که استقلال فردا با پارس جنوبی بازی خواهد کرد یا نه؟ گفت: همانطور که قبلا هم بارها گفتیم شرایط برای برگزاری بازی‌ها مهیا نبود هرچند بازی‌ها شروع شد. فوتبال یک بازی پرتماس است و همه با هم برخورد می‌کنند و اگر یک نفر دچار مشکل باشد ممکن است به دیگری هم سرایت کند. دوستان ما در سازمان لیگ باید نسبت به افرادی که دچار کرونا شده‌اند پاسخگو باشند.

معاون پزشکی باشگاه استقلال ادامه داد: به سازمان لیگ نامه زدیم و گفتیم که تعدادی از بچه‌های ما دچار مشکل شدند. این موضوع را در نظر بگیرید که تعدادی که تست آنها مثبت شده در کنار سایر بازیکنان و اعضای تیم بودند و با هم تمرین کردند و ممکن است ناقل باشند و باعث شیوع این بیماری شود. فعلا ۶ بازیکن ما تست‌شان مثبت است. باید مراقبت بیشتری صورت بگیرد اما در ورزش تماس‌ها اجازه نمی‌دهد که بگوییم با توجه بیشتر، کسی بیماری نمی‌گیرد.

نوروزی در خصوص این موضوع که صحبت از این است که بازیکنان استقلال فردا به جم نمی‌روند، خاطرنشان کرد: نه این موضوع مطرح نیست، ما توصیه‌های خودمان را به دوستان گفتیم و اینکه باید مراقب باشیم. ممکن است یکسری از اعضای ما که تست‌شان منفی بوده ۴۸ ساعت دیگر تست‌شان مثبت باشد. روز شنبه قبل از اینکه برای بازی با فولاد به اهواز برویم از بازیکنان تست گرفتیم و تست‌مان منفی بود اما دو، سه روز بعد احساس کردیم که بازیکنان ما سلامتی کامل را ندارند و دیدیم که باید تست بگیریم. روز جمعه تست گرفتیم و تا الان تعدادی مثبت اعلام شده است. ۲ بازیکن ما به دلیل مصدومیت رباط صلیبی و همچنین ارسلان مطهری و سیاوش یزدانی مصدوم هستند.

وی در پاسخ به این سوال که جواب سازمان لیگ به آنها چه بوده است؟ گفت: سازمان لیگ به ما گفته‌اند که باید جلسه هیئت رئیسه برگزار و بعد از آن در این خصوص تصمیم‌گیری و اعلام شود. قرار است این جلسه امروز برگزار شود.

بیشتر بخوانید: مخالفت سازمان لیگ با درخواست استقلال

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1406517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =