کرونا بسیاری از کسب‌وکارها را اینترنتی کرد

مدیرعامل دیجی‌پی اعلام کرد: یکی از تاثیرات کرونا بر کسب‌وکارهای غیر آنلاین، ورود آنها به بازار آنلاین، یا همان تجارت الکترونیک است.

هومن امینی، مدیرعامل دیجی‌پی در پنل گفت‌وگوی دوازدهمین رویداد فیناپ که برای فعالان و علاقمندان حوزه پرداخت و به صورت آنلاین برگزار شد، گفت: «یکی از اهداف دیجی‌پی کمک به حرکت فعالان بازار آفلاین به آنلاین (ایکامرس) است. شیوع کرونا سبب شد تا بسیاری از پذیرندگان آفلاین به سمت آنلاین شدن بروند. ما هم با شناخت نیازهای مشتری و عرضه خدمات متنوع می‌توانیم نظر این پذیرندگان را جلب کنیم

امینی با اشاره به اینکه یکی از اهداف دیجی‌پی، شناساندن و آوردن سیستم های انلاین به زندگی مردم است، در ادامه بیان کرد: «اگر ما به بزرگ شدن حوزه دیجیتال کمک کنیم، به همه کمک کرده‌ایم. این تاثیری است که فینتک بر ایکامرس می‌گذارد.»

در مصاحبه دیگری که پیش از این، از مدیرعامل این شرکت در هفته‌نامه شنبه منتشر شده بود، به موضوع بزرگ شدن ایکامرس پرداخته شده بود. هومن امینی در این مصاحبه اظهار کرده بود: «نگاه‌هــا در ایران به حــوزه فینتک تغییر کرده اما هنوز اندازه بازار ایکامرس ایران در مقابل کامرس، خیلی کوچک است و برای بزرگ شدنش باید از فینتک کمک گرفته شود.» به نظر می‌رسد یکی از اهداف این شرکت تمرکز بر توسعه تجارت الکترونیک و سوق دادن بازار آفلاین به آنلاین است.

هومن امینی در ادامه صحبت‌های خود در رویداد فیناپ، ضمن اشاره به شناخت رفتار و نیازهای مشتری، اعلام کرد: «در مقایسه با اپلیکیشن‌های پرداخت، دیجی‌پی یک تفاوت اساسی دارد و آن، جنس اطلاعات است. ما به واسطه دیجیکالا در سمت نیاز مصرف‌کننده هستیم، ولی دیگر اپلیکیشن‌ها سمت بانک و اطلاعات تراکنش هستند، بنابراین اگر رفتار کاربران را یاد بگیریم، می‌توانیم ارزش افزوده‌ بیشتری برایشان خلق کنیم.»

امینی صحبت‌های خود را اینگونه پایان داد:

«در نسخه‌ جدید رابط کاربری دیجی‌پی، کاربر سرویس‌های مورد نظر خودش را در صفحه اصلی برنامه قرار می‌دهد و اپلیکیشن خودش را شخصی‌سازی میکند، یعنی می‌تواند سرویس‌هایی را که بیشتر استفاده می‌کند، بهتر در معرض دید و استفاده خود قرار دهد.»

دوازدهمین رویداد فیناپ، به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به صورت آنلاین و از محل کارخانه نوآوری آزادی پخش شد. در این رویداد مهمانان دیگری همچون امیر ناظمی، رئیس سازمان فناوری اطلاعات، نیما نامداری، تحلیل‌گر فناوری‌های مالی و آرش برهمند، سردبیر نشریۀ پیوست، حضور داشتند.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1407080

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =