استاندار خراسان شمالی: وجود برخی از مدیران عامل مهم عدم توسعه استان است

استاندار خراسان شمالی با انتقاد از وجود برخی از مدیران در بدنه اجرایی استان،گفت: وجود برخی از مدیران عامل مهم عدم توسعه استان است.

به گزارش خبرآنلاین از  خراسان شمالی:محمدعلی شجاعی در جلسه بررسی مصوبات و تفاهم نامه‌های سفر ریاست جمهوری به استان اظهار داشت: یکی از موانع توسعه خراسان شمالی وجود برخی از مدیران دستگاه‌های اجرایی است که نبودشان بهتر از بودنشان است.

وی با انتقاد از عملکرد مدیرکل منابع طبیعی استان در راستای واگذاری زمین به سرمایه گذار بخش خصوصی نیروگاه خورشیدی جاجرم، افزود: مدیرکل منابع طبیعی خراسان شمالی باید تا زمان اخذ رضایت از دامداران جهت تامین زمین احداث نیروگاه خورشیدی در شهرستان جاجرم مستقر بوده و حق بازگشت به مرکز استان را ندارد.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی تصریح کرد: اگر روال کار مدیران استانی این گونه باشد که سرمایه‌گذاران امیدی به سرمایه‌گذاری در استان نداشته باشند باید سر در ورودی استان تابلوی ورود سرمایه‌گذار ممنوع را نصب کنیم. لذا باز هم تاکید می‌شود مدیران صرفا دور هم ننشینند و با قوانین و مقررات بازی نکنند.

استاندار خراسان شمالی خطاب به رئیس سازمان صمت استان خاطرنشان کرد: رئیس این اداره موظف است ۶ طرح معرفی شده به بانک صادرات را جهت تکمیل مدارک بررسی نماید و پس از آن بانک صادرات تسهیلات مورد نظر را تا یک هفته پرداخت کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان‌شمالی نیز در این نشست با اشاره به اینکه تمامی مدیران وظیفه دارند مراعات سرمایه‌گذاران در استان پیگیری کنند گفت: تمامی مدیران دستگاه های اجرایی استان این وظیفه را دارند که حضور سرمایه گذاران در استان را تثبیت کرده و با بروکراسی های اداری آن‌ها را خسته نکنند.

محمود قنبری خطاب به مدیران بانک‌های خراسان‌شمالی خاطرنشان کرد: با توجه به محرومیت شهرستان راز و جرگلان، بانک‌ها نگاه ویژه به توسعه این شهرستان داشته باشند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1407284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =