۰ نفر
۱۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷
اراضی اشغالی در آستانه قرنطینه

ایسنا نوشت: نخست وزیر رژیم صهیونیستی نسبت به احتمال قرنطینه کامل اراضی اشغالی هشدار داد، این در حالی است که کابینه این رژیم با توجه به افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا، محدودیت‌های جدیدی را برای کاهش شیوع این ویروس تصویب کرد.

شبکه خبری المیادین، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی هشدار داد، به اعمال تعطیلی کامل"اسرائیل" بسیار نزدیک شده‌ایم.

کابینه این رژیم محدودیت‌های ویژه‌ای را برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تصویب کرده که از جمله آنها محدود شدن تجمع‌ها در سالن‌ها، مهمانی‌ها، رستوران‌ها و کافه‌های اراضی اشغالی و کاهش ظرفیت فعالیت مراکز عبادی به تنها ۱۹ شرکت‌کننده است.

کابینه اسرائیل که پیشتر با سلسله اقداماتی برای مبارزه با ویروس کرونا موافقت کرده بود، نشست جدیدی درباره اجرای دوباره طرح تعطیلی کامل اراضی اشغالی برگزار کرد.

این امر در پی اقدام هفته گذشته کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) در تصویب قانونی انجام شد که به دولت اجازه می‌دهد از دستگاه اطلاعات داخلی برای پیگیری مبتلایان به کرونا که تعداد آنها همچنان رو به افزایش است، کمک بگیرد.

این قانون که با ۵۳ رای موافق در مقابل ۳۸ رای مخالف تصویب شد، امکان استفاده از تکنولوژی‌های دستگاه امنیت داخلی (شاباک) را برای نظارت سه هفته‌ای بر مواردی که از هیچ راه دیگری نمی‌توان آنها را رصد کرد، فراهم می‌کند.

312 310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1407504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =