۵ نفر
۱۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴
نمایش اوج نژادپرستی در دل آمریکا

مستند «رویای آمریکایی» با هدف نمایش ماهیت اصلی و چهره بدون اصلاح آمریکا و اوج نژادپرستی این کشور امروز سه‎شنبه ۱۷ تیر، از شبکه یک روی آنتن می‎رود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سال‎هاست جامعه آمریکایی در قالب شخصیت‎های مشهور و به انحای گوناگون به تولید رویای آمریکایی می‌پردازد که این امر بزنگاه‌هایی با چالش جدی مواجه شده بود اما پس از قتل بی‌رحمانه جورج فلوید به دست پلیس نژادپرست آمریکا و خیزش مردمی این کشور اعم از سیاه و سفید و اعتراض‎های بی‎شمار و تمام نشدنی، پس از ۳۰ سال پای ارتش آمریکا را به خیابان‌های این کشور باز کرد و به ناگهان همه دنیا دریافتند که رویای آمریکایی خود نیز یک رویای دست نیافتنی بیش نیست.

مستند «رویای آمریکایی» سعی دارد با بررسی وضعیت فعلی کشور آمریکا و درخلال صحبت‎های شخصیت‎های سیاسی از کشورهای انگیس، روسیه، مالزی، ترکیه و بوسنی و هرزگوین، به ماهیت اصلی و چهره بدون روتوش آمریکا برسد.

مستند «رویای آمریکایی» به تهیه‎کنندگی بهروز ناصری در دفتر نمایندگی سازمان صداوسیما در بوسنی و هرزگوین و با همکاری دفاتر نمایندگی سازمان در کشورهای انگلیس، روسیه، مالزی، ترکیه و با پشتیبانی اداره کل امور بین‎الملل سازمان صداوسیما تهیه شده است که امروز سه‎شنبه ۱۷ تیر، ساعت ۱۷ از شبکه یک پخش می‌شود.

۲۴۱۲۴۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1407521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =