فروش نقد و اقساط محصولات مدیران خودرو

شرایط فروش نقد و اقساط تمام محصولات شرکت مدیران خودرو اعلام شد.

 نمایندگی ستوده به عنوان نماینده برتر فروش و خدمات پس از فروش مدیران خودرو، شرایط فروش تمام محصولات مدیران خودرو شامل خودروهای ام وی ام و چری را ارائه کرد.

براساس این گزارش، در شرایطی که در بازار امروز کشور شاهد کمبود عرضه خودرو از سوی برخی خودروسازان هستیم، خودروهای ام.وی.ام و چری را می توان با ۴۵ تا ۵۰ درصد پیش پرداخت از این نمایندگی خریداری کرد.

تحویل محصولات مدیران خودرو ۴۵ روزه اعلام شده است و در خرید اقساطی بازپرداخت ۱۲ تا ۶۰ ماهه برای خریداران تعریف شده است.

پیش ثبت نام برای خرید خودروهای ام.وی.ام و چری نیز در نمایندگی مذکور انجام می شود.

این گزارش می افزاید: فروش اقساطی محصولات مدیران خودرو در این برهه زمانی که حتی خرید از دو خودروسازی بزرگ کشور با ضوابط سخت و به شرط دارا بودن شرایط خرید انجام می شود، نشان دهنده اهمیت مشتری مداری از سوی این خودروساز کرمانی است.

شعبه مرکزی نمایندگی ستوده کد ۴۰۱ در خیابان ستارخان تهران واقع شده است و سه شعبه دیگر آن در نازی آباد، فدائیان اسلام و شیخ فضل الله قرار دارد. ارائه خدمات پس از فروش مطلوب به دارندگان محصولات مدیران خودرو نیز در شعبه شیخ فضل الله این نمایندگی انجام می شود.

علاقمندان به منظور کسب اطلاعات بیشتر و خرید از محصولات مدیران خودرو می توانند با شماره تلفن های ۴۴۲۵۱۰۵۵(شعبه ستارخان)، ۵۵۳۳۳۵۵۳(شعبه نازی آباد)، ۳۶۶۵۳۱۰۷(شعبه هایپرسان) و ۴۴۲۷۱۶۱۹ -۰۲۱ (شعبه شیخ فضل الله) تماس حاصل کنند.

جدیدترین اطلاعات برنامه فروش و خدمات پس از فروش محصولات مدیران خودرو در آدرس اینستای نمایندگی ستوده نیز در دسترس است.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1407598