رویکرد عدالت محورانه الگوی مدیریت شهری باشد

استاندار یزد با بیان اینکه توجه به وجوه مختلف نیازهای شهروندی در برنامه‌ریزی‌ شهری ضروری است، گفت: توزیع عادلانه‌تر امکانات و فرصت‌ها باید در دستور کار جدی مدیریت شهری یزد قرار گیرد.

به گزار خبرگزاری خبرآنلاین در یزد؛ محمدعلی طالبی در مراسم بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۲۹ پروژه عمرانی، خدماتی، فرهنگی، ورزشی، فناوری و فضای سبز شهرداری یزد، ضمن تبریک فرارسیدن سالروز ثبت با بیان اینکه ثبت جهانی بافت تاریخی یزد، اظهار کرد: ثبت جهانی یزد از دو بعد احترام جهانیان به این میراث ارزشمند و هدایت یزد به سمت شهر توسعه یافته در کلاس شهر های جهانی حائز اهمیت است.
وی افزود: امیدوارم با بهره برداری از این طرح‌ها خدمات بهتر و بیشتری به مردم دارالعباده ارائه شود.
استاندار یزد حرکت و جهت گیری شهرداری و شورای اسلامی یزد در راستای خدمت رسانی به مردم را حائز اهمیت دانست وتاکید کرد:‌ علاوه بر توجه به نیازهای اساسی و اولویت‌دار شهروندان، بحث توزیع عادلانه‌تر امکانات و فرصت‌ها باید در دستور کار مدیریت شهری قرار گیرد.
طالبی با بیان اینکه بین مردم انتقاداتی مطرح می‌شود و برخی مناطق از احساس بی‌توجهی مسئولان گلایه‌مند هستند، تصریح کرد: مدیریت شهری باید بیش از پیش رویکرد عدالت محورانه را مد نظر و ملاک عمل قرار دهد.
وی با اشاره به اقدامات انجام شده طی سال‌های اخیر در مناطق حاشیه‌ای یزد، تصریح کرد: استفاده از ظرفیت‌های بلااستفاده یا تقویت کارکرد فرصت‌های موجود از دیگر بایدهای توسعه مدیریت شهری در یزد است.
استاندار یزد با بیان اینکه یزد حسینیه ایران است و از روز اول کارکردهای مختلفی برای تمام عناصر و ابعاد شهری آن دیده شده است،‌ بیان کرد: توجه به ابعاد مختلف نیازهای مردم در شهر را از دیگر الزامات توسعه خدمات مدیریت شهری است.
وی توجه به وجوه مختلف نیاز شهروندی در برنامه‌ریزی‌های مدیریت شهری را حائز اهمیت دانست و مطرح کرد:‌ توجه به ابعاد مختلف شهروندی به ویژه برنامه‌ریزی در حوزه اجتماعی و فرهنگی از جمله نقاط قوت این دوره شورای اسلامی شهر یزد است و این رویکرد باید به عنوان رویکردی پایدار در ادوار مختلف مدیریت شهری مد نظر قرار گیرد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1408019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =