۵ هزار میلیارد ریال اعتبار پروژه‌های عمرانی فارس ابلاغ شد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان فارس از ابلاغ ۵۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های عمرانی استان فارس خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین از شیراز: حسن نوروزی در دیدار با نمایندگان شیراز و زرقان اظهار داشت: برای تکمیل پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام دولت در استان فارس به ویژه پروژه‌هایی که تا پایان سال جاری قابلیت افتتاح دارند، ۵۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل منابع عمومی بودجه در شرف ابلاغ به استان فارس قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: این اعتبارات در زمینه آبرسانی به شهرهای استان، تصفیه خانه‌های آب و ایجاد تاسیسات فاضلاب، تکمیل بیمارستان‌های نیمه‌تمام، مجموعه‌های ورزشی و آزاد راه شیراز-اصفهان، بزرگراه‌ها و راه‌های اصلی در حال احداث و احیای تالاب‌های استان است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان فارس اظهار داشت: با ابلاغ اعتبارات فوق، بخش مهمی از پروژه‌هایی که در سفر کاروان تدبیر و امید به استان فارس در سال ۱۳۹۴ مصوب گردیده بود به مرحله بهره‌برداری خواهند رسید.

نوروزی افزود: به علاوه اینکه از مجموع ۳۰ هزار و ۲۹۵ میلیارد ریال اعتبار عمرانی ابلاغی استان فارس در سال جاری معادل ۱۵ درصد آن به مبلغ ۱۵ هزار و ۴۴۸ میلیارد ریال تاکنون تخصیص یافته است.

وی تاکید کرد: این میزان تخصیص اعتبار که در سه ماهه اول سال جاری محقق شده است حکایت از آن دارد که با وجود محدودیت‌های موجود در وصول منابع بودجه، تکمیل پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام عمرانی به ویژه پروژه‌های مهم و با پیشرفت فیزیکی بالا از اولویت های مهم دولت است.

در این جلسه که با حضور ابراهیم عزیزی و جعفر قادری نمایندگان مردم شریف شهرستان‌های شیراز و زرقان برگزار شد مسائل و مشکلات اعتباری پروژه‌های عمرانی شهرستان زرقان از جمله رفع مشکلات آبی روستاهای بخش مرکزی و بخش رحمت آباد شهرستان زرقان، راه‌های روستایی و همچنین پیگیری افزایش ضریب اعتبار به شهرستان‌های تازه تاسیس استان فارس در بودجه‌های استانی بررسی شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1408280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =