نماینده همدان: تعداد ۵۰ پروژه ملی در همدان در حال اجراست

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: تعداد ۵۰ پروژه ملی در همدان در حال اجراست که باید برای به نتیجه رساندن آنها تلاش کرد.

به گزارش خبرآنلاین از همدان ؛ حمیدرضا حاج بابایی در کمیته برنامه ریزی شهرستان همدان گفت: حدود ۵۰۰ پروژه  ملی در همدان وجود دارد که باید کمک کنیم و مدیران ذیربط دستگاه‌های اجرایی پیگیر باشند تا به سرانجام برسد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه افزایش رضایتمندی مردم باید هدف همه مدیران باشد، افزود: همه ما مسئولیت سنگینی بر عهده داریم که اگر در دوران مسئولیت عادی کار کنیم گناهکاریم.

وی با اشاره به اینکه راه آهن همدان ملایر و همدان سنندج باید هر چه سریع‌تر به بهره برداری برسد، خاطرنشان کرد: راه‌های اصلی همدان به استان‌های مجاور از وضعیت مطلوبی برخوردار است و محور همدان به استان مرکزی از طریق قهاوند نیز در  حال اجراست که مسیر همدان را به قم کاهش می‌دهد.

وی با بیان اینکه ارتقا چند راه فرعی از جمله محورهای سیاه کمر به راهجرد و محورهای گردشگری امامزاده محسن، سد  اکباتان و ابرو در حال پیگیری و انجام است، اظهار داشت: مطالعات قطار شهری همدان نیز به سرعت در حال انجام است و در آینده نزدیک عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

حاج بابایی با بیان اینکه امروز همدان یک انقلاب فناوری در حال شکل گیری است، اضافه کرد: با فعالیت دانشگاه صنعتی،  پارک علم و فناوری و منطقه مبتنی بر فناوری‌های برتر شاهد پیشرفت قابل توجه شرکت‌های دانش بنیان و فراهم بودن زمینه کار برای جوانان نخبه هستیم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی از بهره برداری پتروشیمی هگمتانه در مهرماه سال جاری خبر داد و گفت: همزمان دو موزه در حال ساخت داریم که با جذب اعتبارات ملی باید این موزه‌ها هم هر چه سریع‌تر تکمیل و به بهره برداری برسد.

وی احداث بیمارستان هزار تخت خوابی در همدان را فرصتی کم نظیر برای استان دانست و افزود: گاوداری ۶ هزار راسی نیز با سرمایه گذاری ۳۰۰ میلیارد تومانی شستا در همدان در حال  تأسیس است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1408498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =