فرماندار همدان: رویکرد در توزیع اعتبارات، اولویت دادن به طرحهای مردم محور است

فرماندار همدان گفت: رویکرد در توزیع اعتبارات، اولویت دادن به طرحهای مردم محور است که پیشرفت فیزیکی بیشتری داشته و در حال نزدیک شدن به بهره برداری است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان ؛ حسین افشاری در کمیته برنامه ریزی شهرستان همدان گفت: ۵۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار استانی به دستگاههای اجرایی برای تکمیل و اجرای ۲۵۶ طرح در سطح شهرستان همدان اختصاص یافته است.

وی خاطرنشان کرد: ۱۴۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار برای ۲۶۸ طرح در اعتبارات سال جاری برای تکمیل و اجرای طرحها و پروژه های سطح شهرستان از پنج محل پیش بینی و ابلاغ شده است.

فرماندار همدان اضافه کرد: از این مبلغ ۵۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبارات ابلاغ شده از منابع استانی است که شامل ۲۷ میلیارد و ۲۸۳ میلیون تومان اعتبار تملک داریی ها، ۱.۵ میلیارد تومان از محل سه درصد نفت و گاز و ۳۰ میلیارد و ۴۱۴ میلیون تومان اعتبار متوازن است.

افشاری با بیان اینکه الزامات قانونی بودجه در توزیع اعتبارات مد نظر قرار گرفته است، اظهار داشت: از محل منابع مالیات بر ارزش افزوده نیز حدود ۱۳ میلیارد تومان اعتبار ابلاغ شده که ۱۲ میلیارد و ۹۰۸ میلیون تومان مربوط به ورزشهای همگانی و یک میلیارد و ۷۶ میلیون تومان مربوط به ورزش دانش آموزی است.

وی تصریح کرد: در جابه جایی اعتبارات بین فصول تعیین شده محدودیت قانونی داریم و مدیران باید پیگیر تخصیص اعتبارات و اجرای سریعتر پروژهای مربوطه باشند.

فرماندار همدان با اشاره به اینکه میزان تحقق تعهد اشتغال در شهرستان همدان طی سه ماهه سال جاری ۱۱۳ درصد بوده است، یادآور شد: میزان تعهد اشتغال شهرستان در سال جاری ۱۵۷۴ مورد پیش بینی شده که در سه ماهه نخست امسال برای ۱۷۷۲ نفر اشتغال ایجاد شده است.

افشاری با بیان اینکه از این تعداد ۱۳۵۰ نفر بیمه شده اجباری جدید هستند، گفت: در این راستا دستگاههای اجرایی زمینه اشتغالزایی را برای ورود و فعالیت بخش خصوصی فراهم کرده و در شهرستان همدان نیز ایجاد مشاغل پایدار را هدفگذاری کرده ایم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1408500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =