سعادتمند: دیگران درباره استقلال صحبت نکنند

ایسنا نوشت: مدیرعامل استقلال با انتقاد از فضای فعلی حاکم بر فوتبال ایران، گفت: آن باشگاهی که باید صحبت کند ما هستیم و خواهش می‌کنیم دیگران سکوت کنند و تنها درباره تیم خودشان صحبت کنند.

 احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال، در خصوص نگرانی هواداران درباره مصاف این تیم و پارس جنوبی جم گفت: ما همه تلاش خود را کردیم تا مقتدرانه در این بازی شرکت کنیم ولی همه می‌دانند به دلیل مثبت شدن تست کرونا برخی از اعضای تیم ما، راهی جم نشدیم. بر اساس جلسات متعدد برگزار شده و صحبت‌های دکتر خلیلیان سرپرست محترم فدراسیون پزشکی ورزشی، ۹ مورد از تست‌های انجام شده از سوی آزمایشگاه معتبر بیمارستان مسیح دانشوری مورد قبول واقع شده است. بنابراین و بر اساس فرمایش ایشان، بازی ما با پارس جنوبی جم معوقه تلقی خواهد شد.

او در واکنش به اظهارات اخیر برخی از مسئولان تیم‌های مختلف در خصوص استقلال، بیان کرد: آن باشگاهی که باید صحبت کند ما هستیم و خواهش می‌کنیم دیگران سکوت کنند و تنها درباره تیم خودشان صحبت کنند. یک فردی هم توهینی را در یک مکانی به معاونت پزشکی باشگاه استقلال انجام داد و از او می‌خواهم رسما عذرخواهی کند وگرنه ما ناچار به برخورد قانونی خواهیم شد.

بیشتر بخوانید: پنج بازیکن کرونایی استقلال در تمرین امروز حاضر شدند!/ عکس

مدیرعامل استقلال در واکنش به سوالی درباره نگرانی هواداران از غیبت چند بازیکن این تیم به دلیل ابتلا به کرونا هم گفت: حیف که نمی‌توانم برای تیمم بازی کنم وگرنه این کار را می‌کردم. باشگاه استقلال، پرافتخارترین تیم ایرانی در آسیا است و بزرگترین تیم ایران است. مطمئن باشید حتی اگر تیم امیدمان در ادامه مسابقات وارد زمین شود، از نام و حیثیت این باشگاه بزرگ دفاع می‌کند. حتی اگر شده با تیم امیدمان بازی کنیم، شرفمان را نمی فروشیم. اگرچه که باید در چند جبهه بجنگیم. برای ما فقط مستطیل سبز و دیدارها و نتایجش تعیین کننده نیست که اگر تعیین کننده بود، هرکس به خودش اجازه نمی‌داد هر حرفی را بیان کند.

سعادتمند در خصوص اقدام منصوریان مبنی بر بخشیدن دو میلیارد مطالباتش به این باشگاه هم گفت: هفته آینده تعداد دیگری از بزرگان استقلال هم به باشگاه مراجعه می‌کنند تا به خاطر عشق به استقلال و نام بزرگ این باشگاه، مطالبات خود را ببخشند. این می‌تواند زمینه‌ای برای سایر عزیزان شود تا این عمل جوانمردانه را انجام دهند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1408718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیر IR ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
    11 2
    شما هم یاد بگیر در مورد تیم های دیگه نظر نده
    • امین IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
      1 2
      گوش نکردی خوب به حرفاش معنی میشه میشه هیسسسسسسسس
  • اکبر IR ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
    10 1
    لطفا شما و اعوان و انصارتون هم فقط درباره تیم خودتون صحبت کنید. برید برای خودتون از منیریه جام بگیرید. باشه؟!!!! آمار کرونایی های تیمتون رو هم رو هم بذارید یکی دیگه براتون دربیاره که درست باشه. اوکی؟!!!!
  • محمد IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
    6 1
    صبح تا شب پیشکسوت ها، بازیکنان و مربیاتون دارن در مورد تیم های دیگه حرف میزنن. حواستون به همه تیم ها هست به جز خودتون. قبلا که پرسپولیس بعد فولاد و پارس جنوبی در هفته های آتی هم احتمالا تراکتور و سپاهان و پدیده. بسه دیگه هوچیگری یکم ایرادای خودتون رو ببینید و اصلاح کنید
  • IR ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
    1 0
    مژده دهید داروی کرونا در استقلال کشف شد .