شبکه بهداشت و درمان نهاوند: عاملان برگزاری ۹ مراسم عروسی در شهرستان نهاوند به مراجع قضایی معرفی شدند

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند گفت: در راستای عدم توجه به دستورالعمل های ستاد پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا و پروتکل های بهداشتی، ۹ برگزار کننده مراسم عروسی در نهاوند با تشکیل پرونده، به مراجع قضایی معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از نهاوند ؛ دکتر سیامک دانشور در گفتگویی با اعلام مطلب فوق افزود: عاملان برگزارکننده ۹ مراسم جشن عروسی در شهرستان نهاوند که نسبت به تهدید سلامت عمومی و در راستای عدم توجه به دستورالعمل های ستاد پیشگیری و مبارزه با کنترل ویروس مرگبار کرونا و پروتکل های بهداشتی اقدام کرده بودند، به مراجع قضایی معرفی شدند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند با اشاره به اینکه هر اقدامی علیه سلامت و بهداشت عمومی براساس ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی جرم شناخته و برایش مجازات تعیین شده است، خاطرنشان کرد: طبق این قانون مرتکبین به حتی یک‌ سال حبس محکوم می شوند، بنابراین امیدواریم مردم به توصیه‌های بهداشت و سلامت جامعه توجه کنند تا بتوانیم از شّر ویروس کرونا به عنوان تهدیدکننده، رهایی یابیم.

دانشور تصریح کرد: هر کسی با برگزاری تجمعات در عروسی و عزا و رعایت نکردن دستوالعمل‌ های بهداشتی جان مردم را به خطر بیندازد و موجب ابتلای مردم به کرونا شود، بهداشت ودرمان به عنوان شاکی و متولی سلامت مردم، صاحب عروسی و عزا را به عنوان متخلف به دستگاه قضایی معرفی خواهد کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1408772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =