۰ نفر
۲۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰
۳ پیشنهاد ویژه برای مهاجرت به کانادا

همان طور که می دانید مدتی است که بحث مهاجرت به کانادا، از داغ ترین مبحث هایی به شمار می رود که اکثر مردم راجع به آن فکر می کنند. اما زمانی که شما تصمیم می گیرید تا کشور کانادا را برای مهاجرت خود برگزینید، لازم است تا با شیوه های دریافت اقامت دائم در این کشور نیز آشنایی پیدا کنید. علاوه بر آن لازم است تا قبل از مهاجرت به کانادا، از مشاوره های کافی با افراد حرفه ای و مورد اعتماد بهره مند شوید.

ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با محبوب ترین و بهترین شیوه های مهاجرت به کانادا به همراه معرفی بهترین مشاورها و وکلای مهاجرت به کانادا آشنا کنیم.

شیوه های مرسوم مهاجرت به کانادا

از مهم ترین راه های دریافت اقامت دائم در کانادا و مهاجرت به این کشور، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱. مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل

۲. مهاجرت به کانادا از طریق کارآفرینی

۳. مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری

۴. مهاجرت به کانادا از طریق استارت آپ

۵. مهاجرت به کانادا از طریق خویشاوندی

۶. مهاجرت به کانادا از طریق اکسپرس اینتری

در اینجا تنها شناخت راه های مهاجرت و اقدام به مهاجرت کانادا کافی نیست. قوانین و مقررات هر کشوری برای مهاجرت متفاوت است. از این رو اگر قصد دارید تا به راحت ترین شیوه ممکن اقامت دائم کانادا را دریافت کنید و شهروند این کشور محسوب شوید، لازم است تا حتماً با یک وکیل و مشاور حرفه ای در این زمینه صحبت کنید.

در این خصوص می توانید هم از طریق فیلم های آموزشی موجود در سایت زرین کانادا و هم از طریق مشاوره های رایگان آن، بهترین انتخاب را برای مهاجرت به کانادا انجام دهید.

مدارک لازم برای اخذ ویزا کانادا

چک آپ پزشکی، عدم سوء پیشینه، انگشت نگاری، عکس بیومتریک، و ارائه ترجمه مدارک لازم از سری مدارک مشترک میان تمام شیوه های مهاجرت به کانادا محسوب می شود.

مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل

از پر طرفدارترین شیوه های مهاجرت به کانادا از طریق ویزای تحصیلی است. امکان تبدیل آسان ویزا تحصیلی به  ویزای کار و در نهایت اقامت دائم در این کشور محبوب از ویژگی های مثبتی است که مهاجرت تحصیلی دارد.

علاوه بر این هزینه پایین و مناسب تحصیل در کانادا و امکان اشتغال در حین تحصیل سبب شده تا افراد زیادی خواهان دریافت ویزا تحصیلی و مهاجرت به کانادا از این طریق شوند. لازم به ذکر است که هزینه زندگی با کیفیت و نرمال در کانادا به طور معمول سالانه بین ۱۰ تا ۱۲ هزار دلار می باشد.

مهاجرت به کانادا از طریق استارت آپ

ایده خلاقانه تجاری ای مد نظرتان است؟ آیا ایده شما قابلیت رقابت جهانی را دارد؟ اگر چنین است، پیشنهاد ما به شما انتخاب مهاجرت به کانادا از طریق استارت آپ است. این شیوه از مهاجرت، از محبوب ترین و آسان ترین شیوه مهاجرت کانادا و دریافت اقامت دائم در این کشور محسوب می شود.

برای دریافت ویزا استارت آپ نیازی به سرمایه بزرگی ندارید. صرفاً لازم است تا از موسسه های سرمایه گذاری مورد اعتماد کانادا تأییدیه بگیرید. داشتن حمایت از این نهادها کلید دریافت ویزا و اقامت شما در یکی از محبوب ترین کشور های دنیا به حساب می آید.

دریافت این ویزا به طور کلی بین ۱۲ تا ۱۶ ماه به طول می انجامد. از مهم ترین ویژگی های مهاجرت از طریق استارت آپ می توان به امکان دریافت اقامت برای همه اعضا خانواده و پایین بودن هزینه دریافت ویزا استارت آپ اشاره کرد.

اگر علاقه مندید تا با تمام روش ها و نکات دریافت مهاجرت و اقامت کانادا به طور اختصاصی آشنا شوید، تنها کافی است روی لینک کلیک کنید.

اهمیت مشاوره قبل از اقدام به مهاجرت به هر طریقی

نکته ای که در خصوص تمامی روش های مهاجرت و اقامت در کانادا حائز اهمیت است، دریافت مشاوره های کافی و مورد اعتماد از بهترین مشاورها و وکلای مهاجرت است.

شاید در نگاه اول زیاد به این موضوع دقت نکرده باشید. شاید هم پیش خودتان فکر کرده باشید که صرفاً دانستن قوانین کشور مد نظرتان برای اقدام به مهاجرت کافی است. اما این گونه نیست!

مشاور و وکلا  هر کدام به نوعی شما را برای دریافت اقامت دائم و مهاجرت به کانادا آماده و همراهی می کنند. برای دریافت ویزا چه در کانادا  چه در کشور های دیگر نیازمند تأیید دادگاه و ارائه مدارک معتبر هستید.

در صورتی که به هر نحوی پرونده شما شکست بخورد، منجر به ایجاد تأثیرات منفی بر سابقه شما شود. همچنین در بدترین حالت، ممکن است شانس خود را برای اقامت در این کشور هم از دست بدهید.

تفاوت وکیل مهاجرت به کانادا با مشاور مهاجرت به کانادا

در این بین تفاوتی میان مشاور مهاجرت به کانادا و وکیل مهاجرت به کانادا نیز وجود دارد. یکی از این تفاوت ها در نحوه آموزش این افراد است. مشاور مهاجرتی با گذراندن دوره های ۶ ماهه تا ۱ ساله موفق به دریافت مدرک و ارائه مشاوره های لازم مهاجرتی به شما می شود.

اما وکیل مهاجرت به کانادا به طور معمول تحصیلات آکادمیک ۳ تا ۴ ساله را پشت سر گذاشته است. در صورتی که به هر طریقی پرونده شما در دادگاه به مشکلی بر بخورد، وکیل مهاجرت به کانادا از حق و حقوق شما به طور کامل دفاع می کند.

همچنین، وکیل مهاجرتی می تواند به طور کامل اعتراضات خود را به دادگاه فدرال اعلام کند. اما مشاور مهاجرت به کانادا تنها حق درخواست تجدید نظر دارد. پیشنهاد ما به شما انتخاب و استخدام بهترین وکیل مهاجرت کانادا است تا بدون هیچ مشکلی به دریافت ویزا اقامت دائم در این کشور اقدام کنید.

امیدواریم با خواندن مطلب * بهترین وکیل مهاجرت کانادا را بشناسید * پاسخ تمامی سؤالاتتان در این خصوص را کسب کنید.

شما می توانید با جستجو سازمان وکالتی زرین کانادا در گوگل، تمام اطلاعات لازم در خصوص مهاجرت به کانادا و دریافت اقامت دائم در این کشور محبوب را کسب کنید. همچنین، شماره تماس ۰۲۱۷۲۸۱۹ آماده ارائه مشاوره های رایگان در خصوص مهاجرت به شما می باشد.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1408905