۰ نفر
۲۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰
تغییر ساعت کاری ادارات در لرستان

استاندار لرستان گفت: با توجه به شرایط افزایش مصرف برق استان و ضرورت تامین بهینه این خدمت؛ ساعت کاری ادارات استان از ۲۱ تیرماه تغییرمی‌یابد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، سیدموسی خادمی اظهار کرد:  با توجه به پیشنهاد مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان و مدیرکل مدیریت بحران مبنی بر کاهش ساعت کار ادارات استان ساعات کار تمامی ادارات،شرکت های دولتی، بانک ها ،شهرداری ها و سایر موسسات عمومی غیر دولتی استان از تاریخ ۲۱ تیرماه تا ۳۱ مرداد تغییر یافته است.

وی افزود: بر این اساس  ساعت کار اداری روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۷:۱۵ تا ۱۳ است که  ساعات کار بیمارستان ها ،مراکز درمانی، دستگاه های خدمات رسان، امدادی و آتش نشانی به روال گذشته خواهد بود و مشمول این مصوبه نمی‌شود.

خادمی تصریح کرد: مدیران دستگاه های اجرایی موظف هستند ترتیبی اتخاذ شود پس از پایان ساعات کار اداری نسبت به صرفه جویی در مصرف برق نظارت داشته و تمامی دستگاه ها تجهیزات و سیستم سرمایشی و روشنایی را خاموش نمایند.

استاندار لرستان گفت:  شرکت توزیع نیروی برق استان به منظور کنترل و نظارت بر مصرف برق توسط ادارات و سازمانها در دوره زمانی اعلام شده؛ موظف است گروه هایی را تشکیل و نتیجه را هر ۱۵ روز به مدیریت ارشد استان گزارش کند چراکه مصوبه تغییر ساعت اداری با اعلام شرکت توزیع برق و استان مبنی بر پایداری شبکه و تامین برق مورد نیاز؛  لغو می‌ شود.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1409174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =