پارکینگ پایانه بار اراک مرمت و بهسازی می‌شود

زندی فر براساس مجوز صادر شده از سوی دفتر فنی و امور پیمانها گفت :نسبت به عقد قرارداد با پیمانکار جهت مرمت و بهسازی پارکینگ پایانه بار اراک اقدام کرده ایم.

به گزارش خبرآنلاین استان مرکزی، مهندس طالبی مدیرکل دفتر فنی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در سفر یک روزه به استان مرکزی از پروژه های در حال ساخت راهداری استان مرکزی همچون پروژه اصلاح هندسی ورودی و راه دسترسی شهر توره، ساختمان پلیس راه جدید شهرستان شازند و پارکینگ پایانه بار اراک بازدید کرد.

زندی فر با اشاره به پروژه در دست اجرای در حوزه احداث و بهسازی واحد های راهداری مستقر در راه های استان مرکزی در سال ۹۹ اظهار کرد: در حال حاضر پروژه تعمیر و نگهداری راهدارخانه مرکزی استان با اعتبار ۳ هزار میلیون ریال، تعمیر و نگهداری ساختمان راهداری به اعتبار ۱۵۰۰ میلیون ریال و تعمیر و نگهداری قرارگاه و پاسگاه های پلیس راه در سطح استان با اعتبار ۲ هزار میلیون ریال در دست اجرا هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی بیان کرد: در حال حاضر تکمیل راهدارخانه دوراهی شازند و راهدارخانه زالیان در محور اراک-بروجرد با اعتبار ۱۸۰۰ میلیون ریال، تکمیل راهداری خانه فراهان در محوری اراک-فراهان با اعتبار هزار میلیون ریال و تکمیل راهدارخانه گلدشت در محور اراک-سلفچگان با اعتبار ۴۸۰ میلیون ریال نیز در دست اجراست.

 زندی فر مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان، در ادامه تصریح کرد:براساس مجوز صادر شده از سوی دفتر فنی و امور پیمانها، نسبت به عقد قرارداد با پیمانکار جهت مرمت و بهسازی پارکینگ پایانه بار اراک اقدام شده است.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1409762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =