رئیس موساد خواهان ترور رهبران حماس شد

ایسنا نوشت: رئیس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی "موساد" ضمن اذعان به کاهش قدرت بازدارندگی رژیم صهیونیستی در برابر مقاومت فلسطین، خواستار ترور رهبران حماس و تخریب خانه‌های آنان شد.

یوسی کوهن، رئیس موساد در گفتگو با شبکه عبری زبان "کان" اذعان کرد که بازدارندگی رژیم صهیونیستی در برابر مقاومت فلسطین به شکل خطرناکی از بین رفته است.

کوهن اظهار داشت که اقدام مقاومت فلسطین به شلیک حدود ۵۰۰ موشک به سمت جنوب اراضی اشغالی در فاصله زمانی بسیار کم، کاملا ثابت می‌کند که بازدارندگی رژیم صهیونیستی در برابر غزه دیگر بی‌معنی است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، وی در پاسخ به سوال "اودی دیکل" مجری این شبکه مبنی راه حل موجود در این زمینه گفت که بهترین راهکار برای بازیابی بازدارندگی در برابر مقاومت فلسطین، ترور تمامی رهبران حماس و تخریب خانه‌های آنان در نوار غزه است.

یوسی کوهن مدعی شد که عملیات ترور هدفمند و سازماندهی‌شده در نهایت موجب ترس رهبران حماس و بازیابی بازدارندگی رژیم صهیونیستی خواهد شد.

کوهن خواستار ازسرگیری ترور رهبران مقاومت به ویژه حماس در نوار غزه شد و گفت این اقدام می‌تواند به نفع امنیت رژیم صهیونیستی باشد.

312 310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1410006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =