رخ نمایی کاروانسرای شاه عباسی با برچیده شدن دیوار زندان قدیم سمنان

خجسته پور ، معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت : برچیده شدن دیوار و حصارهای کاروانسرای شاه عباسی از مطالبات مردم سمنان است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ، حبیب الله خجسته پور ، معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در جلسه ی دیدار استاندار سمنان با محمد مهدی حاج محمدی، رئیس سازمان زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور که عصر امروز دوشنبه بیست و سوم تیرماه در محل این سازمان در تهران به انجام رسید با اشاره به ابلاغ اعتبار هزینه ای نوزده میلیارد و هشتصد میلیون تومانی زندانهای استان در سال گذشته گفت : برای سال جاری نیز تقریبا معادل همین میزان اعتبار به استان سمنان ابلاغ گردیده است که امیدواریم با تخصیص صد درصدی این اعتبار شاهد رفع مشکلات و تامین نیازهای زندانهای استان باشیم.
خجسته پور اظهار داشت : امسال ۱۰ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات عمرانی برای زندان جدید سمنان و ۷ میلیارد تومان نیز جهت زندان جدید دامغان ابلاغ گردیده است.
خجسته پور تصریح کرد در سال گذشته یک و نیم میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات توسعه و تجهیز به استان تخصیص یافت که این عدد در سال جاری به دو میلیارد تومان افزایش یافته است.
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان همچنین با اشاره به افتتاح و بهره برداری از زندان جدید سمنان خواستار تسریع در روند تعیین تکلیف زندان قدیم سمنان واقع در کاروانسرای شاه عباسی این شهر شد و عنوان کرد : مردم شهرستان سمنان انتظار دارند با انجام جابجایی زندان سمنان ، دیوار و حصار اطراف این کاروانسرا واقع در مرکز شهر سمنان برچیده و این کاروانسرا برای بازدید مردم بازگشایی گردد .
وی اظهار امیدواری کرد : این آرزوی دیرین مردم طی روزهای آینده محقق و همزمان عملیات بهسازی و مرمت این بنای تاریخی نیز با مساعدت سازمان میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری آغاز شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1410024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =