۰ نفر
۱۶ فروردین ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۴

فارس نوشت:

فیلم سینمایی «شش نفر زیر باران» ساخته علی عطشانی به تهیه‌کنندگی سید محسن طباطبایی پور حدود 10 دقیقه کوتاه شد و برای دریافت پروانه نمایش به اداره کل نظارت و ارزشیابی ارایه شده است.

سید محسن طباطبایی‌پور تهیه‌کننده در‌این‌باره گفت: «نمایش فیلم در جشنواره فجر و جمع آوری نظرات دوستان برایمان حایز اهمیت بود. نظرات مختلفی در جشنواره به ما رسید که با نظر و صلاحدید کارگردان حدود 10 دقیقه از فیلم کوتاه شد و ریتم فیلم تندتر شده است.»

وی در ادامه افزود: «فیلم توسط شاهین یاراحمدی مونتاژ شد و هم‌اینک آماده نمایش و برای دریافت پروانه نمایش به اداره کل نظارت و ارزشیابی ارایه شده است.»

طباطبایی‌پور درباره فصل مناسب برای اکران فیلم توضیح داد: «امیدواریم پروانه نمایش فیلم هرچه سریع‌تر صادر شده و بتوانیم در تیرماه که موقعیت مناسبی برای اکران فیلم است آن را به نمایش بگذاریم.»

«شش نفر زیر باران» داستان مردی را روایت می‌کند که برای آخرین ملاقات با همسرش به یک رستوران می‌رود تا قبل از رفتن به محضر برای جدایی گپی با هم بزنند. در مسیر رفتن اتفاقاتی برایش رخ می‌دهد که مسیر زندگی او تغییر می‌کند.

در این فیلم محمدرضا گلزار، نیکی کریمی، آتیلا پسیانی، آنا نعمتی، گوهر خیراندیش، فرزاد حسنی، خاطره حاتمی، رضا رشیدپور، ساراخوئینی‌ها و... به ایفای نقش‌های اصلی می‌پردازند. «شش نفر زیر باران» در بخش نوعی نگاه بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر به نمایش درآمد.

54142

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 141020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بابي باكالا IR ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۶
    0 0
    واي، حالا تو اين 10 دقيقه چند تا گلزار كم شده؟؟ 10 تا 100 تا؟ كاش حداقل جاي خاليشو با شريفي نيا پر ميكردن
  • بدون نام GB ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۶
    0 0
    شاهین یار محمدی نه یار احمدی!