دلگرمی ستاره نوظهور پرسپولیس از تعریف پیشکسوتان

بازیکن جوان پرسپولیس اظهار امیدواری کرد که بتواند در بازی‌های آینده تیمش اعتماد کادرفنی را به دست آورده و با تمام وجودش در خدمت پرسپولیس خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سعید حسین پور در گفتگو با خبرآنلاین با اشاره به پیروزی تیمش در برابر ماشین سازی گفت: بازی خوبی بود و مهم برای ما این بود که بتوانیم 3 امتیاز کامل آن را به دست آوریم که خدا را شکر در این امر موفق بودیم و توانستیم به هدف مان در این دیدار دست پیدا کنیم. 

بیشتر بخوانید: افشاگری علی کریمی درباره اتفاقات فدراسیون فوتبال/ عکس

بازیکن جوان سرخ ها در مورد حضورش در ترکیب پرسپولیس و اعتماد کادرفنی به او در بازی مقابل ماشین سازی گفت: از آقای گل محمدی و دیگر اعضای کادرفنی به خاطر اعتمادی که به من داشتند و در این دیدار به من فرصت حضور در ترکیب پرسپولیس را دادند، خیلی ممنونم. بعد از حدود 1 سال فرصت حضور در ترکیب پرسپولیس به من رسید. این مدت دوری از ترکیب و بازی برای هر بازیکنی سخت است و این که قرار شد در این بازی در ترکیب قرار بگیرم  یک مقدار فشار به رویم بود .

بالاخره بعد از مدتها قرار بود بازی کنم و خیلی نگاه ها به من بود که در این دیدار چه عملکردی دارم اما خدا را شکر کادرفنی از عملکردم راضی بود و خوشحالم که نمایش من در این دیدار با پیروزی پرسپولیس بود. قبل از بازی کادرفنی با من صحبت زیادی داشتند، ضمن این که در جریان بازی آقا سیدجلال، آقا احمد ( نوراللهی ) که در کنار من بازی می کردند خیلی به من کمک کردند و همین موضوع به من کمک زیادی کرد که عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارم.



حسین پور ضمن اشاره به تمجید پیشکسوتان پرسپولیس از عملکرد او به ویژه تمجیدی که از سوی محمد پنجعلی صورت گرفت، خاطرنشان کرد: این مساله باعث خوشحالی من شد. ایشان یکی از اسطوره های پرسپولیس هستند و این که عملکرد من در این بازی در ترکیب پرسپولیس از نظر این پیشکسوت مورد تایید قرار گرفت، مرا خیلی خوشحال و دلگرم کرد. 

او در مورد این که چقدر شانس حضور دوباره در ترکیب پرسپولس را برای خودش متصور است، به خبرنگار خبرآنلاین گفت: من با انگیزه و جدیت بالایی تمریناتم را ادامه می دهم و این که مقابل فولاد بازی کنم یا نه، به صلاحدید کادرفنی پرسپولیس بر می گردد. هر زمانی که کارفنی به این فرصت را بدهند که در ترکیب قرار بگیرم با تمام توان و وجود برای کمک به پرسپولیس تلاش می کنم.

251 257

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1410283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • دیوید RO ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
    5 0
    من ک شیفته بازیش شدم انشالله بهترم میشه