رئیس نظام پزشکی همدان: مطب پزشکان در همدان استاندار نیستند

رئیس سازمان نظام پزشکی استان همدان گفت: در همدان اکثر ساختمان های پزشکان از نظر پروتکل های بهداشتی و تهویه آسانسور ها، غیر استاندار بوده و در این شرایط، تجمع افراد در سالن های انتظار این مراکز باعث افزایش شیوع کرونا خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان ؛ دکتر علیرضا مدرکیان، در گفتگو با خبرآنلاین با اعلام مطلب فوق افزود: مراکز درمانی و مطب ها هم تابع تصمیمات ستاد کرونا هستند و بدنبال سیاست های این ستاد در خصوص کم کردن محدودیتها ، فعالیت خود را آغاز کردند.

رئیس سازمان نظام پزشکی همدان با اعلام اینکه پس از این دستور، مطب ها به روال سابق بازگشتند،خاطرنشان کرد: در پی شروع موج دوم همه گیری کرونا و با گسترش مجدد بیماری، به مطب ها در خصوص لزوم رعایت دقیق تر پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی تاکید شده است.

وی با بیان اینکه در مواردی اخطار کتبی نیز به بعضی از همکاران داده شد، تصریح کرد: الان بسیاری از مطب ها شرایط مناسبی دارند و بقیه هم طی دستورالعمل های ابلاغی اصلاح خواهند شد.

دکتر مدرکیان با اشاره به اینکه مراجعات پزشکی غیرضروری در استان همدان نگران کننده است، تاکید کرد: اکثر ساختمان ها و مجتمع های پزشکی همدان شرایط استاندار لازم را ندارند.

رئیس سازمان نظام پزشکی استان همدان، اظهار داشت: با توجه به وجود بیماری کرونا بسیاری از مردم با مراجعه کردن غیر ضروری به پزشکان باعث شیوع و افزایش بیماری کرونا می شوند.

 وی در خصوص مراجعات مردم به مطب های زیبایی نیز گفت: این روزها همه باید با همدلی فقط به دنبال مقابله و کنترل کرونا باشند.

دکتر مدرکیان با اعلام اینکه خوشبختانه در استان همدان هیچ پزشکی بر اثر کرونا فوت نکرده است، افزود: تمام پزشکانی که مبتلا به کرونا شدند بهبود یافته و یا در حال گذر از دوره نقاهت هستند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1410430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =