تاکید بر پیوستن کیشوندان به “کمپین جان یکدیگر”

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، پیوستن به "کمپین جان یکدیگر" در جزیره کیش را از مسئولیت های اجتماعی عنوان کرد و گفت: تمام ساکنین جزیره کیش و گردشگران می توانند با استفاده از ماسک و حفظ فاصله گذاری اجتماعی، حافظ جان خود و دیگران باشند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در کیش ، سید علیرضا علوی رضوی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، پیوستن به “کمپین جان یکدیگر” در جزیره کیش را از مسئولیت های اجتماعی عنوان کرد و گفت: تمام ساکنین جزیره کیش و گردشگران می توانند با استفاده از ماسک و حفظ فاصله گذاری اجتماعی، حافظ جان خود و دیگران باشند.

علیرضا علوی رضوی راه کار اصلی مقابله با گسترش شیوع بیماری کرونا را رعایت موازین بهداشتی و استفاده از ماسک عنوان کرد و اظهار داشت: با انسجام، همدلی و همراهی تمام ساکنین جزیره کیش و دستگاه های اجرایی مستقر در این منطقه با موفقیت از این بحران عبور خواهیم کرد و برند کیش که به عنوان”منطقه پاک” در سطح کشور مطرح شده بود حفظ و ارتقا خواهیم داد.

علوی رضوی با بیان این که “کرونا تمام نشده” و مرگ و زندگی هر شخصی رابطه مستقیم با دیگر افراد جامعه دارد گفت: ساکنین جزیره کیش و گردشگران با حس مسئولیت اجتماعی و استفاده از ماسک می توانند حافظ جان خود و قدر دان زحمات شبانه روزی کادر درمان باشند.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش افزود: مشارکت و همراهی هر کدام از کیشوندان و گردشگران به عنوان یک رسانه در اجرای موفقیت آمیز “پویش جان یکدیگر” نقش موثری دارد.

گفتنی است ساکنین جزیره کیش و گردشگران می توانند مطالب و تصاویر خود را با هشتگ “جان یکدیگر، جان من جان تو، اول ماسک بعد کار، همت همگانی” در صفحه رسمی اینستاگرام روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش به آدرس kish.ir انتشار دهند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1410500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =