ایت ا...شاهچراغی،پلیس که نباشد آسایش هم نیست

نماینده ولی فقیه در استان با تاکید بر این که اگر پلیس نباشد آسایشی هم در جامعه نیست، نیروی انتظامی را سازمانی موفق خواند و از طرح ها و برنامه های ناجا در تامین و برقراری نظم و امنیت عمومی قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان  آیت الله "سید محمد شاهچراغی" در دیدار با مسئولان انتظامی استان، آنان را خادمان نظام مقدس جمهوری اسلامی خواند و از خدمات و تلاش ماموران پلیس در تامین نظم و امنیت عمومی قدردانی کرد.

امام جمعه سمنان، نیروی انتظامی را سازمانی موفق خواند و گفت: خوشبختانه پلیس به خصوص در سال های اخیر بین مردم از جایگاه خوب و مناسبی برخوردار شده است چرا که اگر پلیس نباشد آسایش هم نیست.

وی با بیان این که مشکلات استان سمنان به مراتب کمتر از دیگر نقاط کشور است افزود: با همین موارد کم و اندک نیز باید برخورد شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری بر برخورد ارشادی با افرادی که از روی غفلت مرتکب تخلفاتی می شوند تاکید و خاطرنشان کرد: اگر این عده بر اشتباه خود اصرار داشتند دیگر جای اغماضی وجود ندارد.

 آیت الله شاهچراغی به برخی جرایم و ناهنجاری ها از جمله سگ گردانی، بدپوششی و در برخی موارد بی حجابی اشاره و اضافه کرد: سگ گردانی خلاف شرع و حرام است و باید جلوی آن گرفته شود.

 امام جمعه سمنان، حجاب را از ضروریات دین برشمرد و برخورد موثر و البته جدی با این مسئله را خواستار شد.

 شاهچراغی در ادامه با توجه به انتصاب حجت الاسلام "قاسم نوروزپور" به عنوان رئیس جدید عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان به نقش این مجموعه اشاره و با تاکید بر این که کار روحانیت، فرهنگی است افزود: همانطور که به فکر عقاید نیروها هستید باید به فکر خانواده های آنان نیز باشید.

در ابتدای این دیدار فرمانده انتظامی استان سمنان در گزارشی از ارتقاء شاخص های امنیتی در سطح استان خبرداد و گفت: توفیقات خوبی در برخورد با مجرمان حرفه ای داشته ایم.

سردار "عبداله حسنی" اجرای طرح ناظر را از جمله اقدامات موثر در برخورد با ناهنجاری ها و مفاسد علنی فساد عنوان و تصریح کرد: ارتقاء امنیت اخلاقی که مطالبه به حق متدینین، خانواده های معظم شهدا و ائمه جمعه و جماعات است را با جدیت دنبال می کنیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1410660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =